GACR projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator

Duration

Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody 406/02/1113

prof. PhDr. Miroslav Chráska, CSc.

2002-2004

Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik v  období vstupu ČR do EU  GD406/03/H012

prof. PhDr. Miroslav Chráska, CSc.

2003-2007

Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele GP406/07/P053

PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.

2007-2008

Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole GP406/07/P019

Mgr. Jana Vašťatková, Ph.D.

2007- 2008

Determinace a rozvoj kompetencí sociálního pedagoga v profesionální přípravě GAČR 406/406/09/1220

Doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.

2009-2011

Percepce organizačního klimatu pedagogických fakult akademickými pracovníky GAP407/11/0696

Prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.

2011-2015

 

ESF projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator

Duration

Občanské kompetence občanům CZ.1.07/3.1.00/50.0009

Ing. Alena Opletalová, Ph.D.

2014- 2015

Podpora společenství praxe jako nástroj rozvoje klíčových kompetencí  CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/ 0000660

Doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.

2016- 2019

Kompetence leadera úspěšné školy CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/ 0008145

http://www.klus.upol.cz 

Ing. Alena Opletalová, Ph.D.

2018- 2021

Univerzita Palackého jako komplexní vzdělávací instituce  CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/ 0002337

 

 

Inovativní vzdělávání učitelů spojením teorie s praxí CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/ 0006522

 

 

 

FRVŠ projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator

Duration

Bilingvní žák, jeho místo na české základní škole FR VŠ 77/2004                                                     

PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.

2004

Inovativní obohacení předmětu Metodika her a zábavních činností

Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.

2011

 

MŠMT projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator

Duration

Impuls II-podpůrný projekt zaměřený na využívání nástrojů Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA)

Doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.,

Doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.

2016-2017

Program „Podpora nadaných žáků základních a středních škol“, evidenční číslo: 0026/7/NAD/2019

Ing. Alena Opletalová, Ph.D.

2016-2018

 

FRUP projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator                                          

Duration 

„Laboratoř pro výuku, výzkum a inovace v didaktice.“ (FRUP_2014_2_028)

PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.

2014

„Inovace didaktických pomůcek a technického vybavení laboratoří se zaměřením na didaktickou techniku, vyučovací pomůcky a žákovské pomůcky odborných učeben Ústavu pedagogiky a sociálních studií PdF UP.“

PhDr. René Szotkowski, Ph.D.

2017

„Inovace technického vybavení"

PhDr. René Szotkowski, Ph.D.

2018

Inovace didaktických pomůcek a technického vybavení laboratoří se zaměřením na didaktickou techniku, vyučovací pomůcky, žákovské pomůcky odborných učeben Ústavu pedagogiky a sociálních studií FRUP_2019_022

Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D.

2019

 

IGA projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator             

Duration

Výzkum hodnotové orientace žáků 2. stupně základní školy. 2011/2012. IGA_PdF_2011_014

Dr. Vyhnálková

2011

Motivace a přístupy školních metodiků prevence na základních školách k výkonu funkce a realizaci preventivních aktivit (MUNI/41/001/2009).

Doc. Čech

2009

Mapovanie prístupov k popisu frangmetovania a konštruovania výchovy u začínajúcich učiteľov na PdF UP v Olomouci. 2014. IGA_PdF_2014004

Doc. Chudý

2014

Fenomén kázně a jeho proměny v procesu konstituování profesního přesvědčení budoucích učitelů IGA_Pedagogická fakulta 2015. IGA_PdF_2015_008

Dr. Buchtová

2015

The phenomena of relationships between education and thinking

Doc. Chudý

2015

Popis základních fenoménů vztahu edukace a myšlení v kontextu konstruktivistivckého vzdělávání učitelů a žáků.

Doc. Chudý

2015

Role učiteľa v globálnom svete.

Doc. Chudý

2016

Hodnota vzdělání u studentů z odlišného sociokulturního prostředí.

Mgr. Šemberová

2017

Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy. IGA_PdF_2017_003

Doc. Fasnerová

2017

Vliv prostředí školy na formování hodnoty vzdělání u učitelů a studentů pocházejících z odlišných sociokulturních prostředí.

Mgr. Šemberová

2018

Proces konstruování učitelské profesní identity. IGA_PdF_2018_016

Mgr. Kropáč

2018

Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků ve vztahu k jejich hodnotové orientaci

Mgr. Koribská

2018

Učitel jako oběť šikany na pracovišti IGA_PdF_2018_006

Doc. Čech

2018

Příprava jedinců na odchod z dětského domova a jejich následnou integraci do společnosti (IGA_PdF_2018_026) Mgr. Štenclová 2018

Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků ve vztahu k jejich kritickému myšlení

Mgr. Koribská

2019

Aspekty školního a mimoškolního prostředí působící na utváření hodnoty vzdělání u žáků a studentů v odlišném sociokulturním prostředí. IGA_PdF_2019_016

Mgr. Kobzová

2019

Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy. IGA_PdF_2019_003

Doc. Fasnerová

2019

Konformita a rizikové chování dětí staršího školního věku (IGA_PdF_2020_013) Doc. Čech 2020
Šikana na pracovišti a její vliv na klima školy (IGA_PdF_2020_021) Mgr. Štenclová 2020

 

EU projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator

Duration

VOICES The Voice of the European Teachers 526613LLP-2012-NL-COMENIUS-CNW

PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.

2012– 2015

GuLL Guerrilla Literacy Learners 2014-1-BE02-KA200-000472

PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.

2014– 2016

LEEN Liminality & Educational entrepreneurship AGREEMENT NUMBER -2015-1-BE02-KA201-012334

PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.

2015– 2017

IINTOS Implementation of International Offices in Schools 2017-1-PT01-KA201-035947

Videoprezentaci projektu naleznete ZDE

YouTube kanál projektu naleznete ZDE

PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.

2017– 2020

WAVE-IT Working Academics Value Excellence for International Teachers 2019-1-CZ01-KA203-061386

PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.

2019–2022

 

Other projects

Project name and identification

Coordinator, principal investigator                                                                 

Duration

Proměny české a polské pohraniční školy poskytující povinné vzdělávání po r. 1989. Komparativní studie. 7AMB13PL021, 8786/R13/R14

doc. Mgr. Jana Poláchová Vašťatková, Ph.D.

2012-2013

Projekt MOBILITY (7AMB): „Externality užívání moderních technických výukových prostředků a e-aplikací ve vzdělávání jako součásti pregraduální přípravy učitelů v České republice a Polsku – jejich rozdíly, rizika, limity a hrozby“ 7AMB14PL007

PhDr. René Szotkowski, Ph.D.

2014-2015

Fondy EHP 2014–2021 (Norway grants)

Primární prevence duševních poruch u dětí v období rané adolescence ZD-ZDOVA1-011

doc. PhDr. Tomáš Čech, Ph.D. 2021-2024

 

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)