Kvalifikační práce

Podmínky vedení a proces zadávání a schvalování témat kvalifikačních prací řeší Vnitřní norma Kvalifikační práce na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. (viz stránky fakulty Studenti – Bc. + Mgr. – Studijní normy)
Na konci předposledního ročníku Vašeho studia (u bakalářského studia je to ve 2. ročníku, u navazujícího magisterského studia v 1. ročníku, u magisterského studia ve 4. ročníku) zadáváte téma vysokoškolské kvalifikační práce.
Do 31. 10. příslušného akademického roku vypisují jednotlivá pracoviště (katedry a ústavy) témata prací. Vy si můžete zvolit téma z nabídky pracoviště, případně vedoucímu práce navrhnout vlastní téma. Po vzájemné dohodě s vedoucím práce následně zadáte Vaše téma do STAGu, a to v části Moje studium – Témata VŠKP.
Nezapomeňte na konci práce změnit stav schvalování na „Studentem dopracován podklad VŠKP“. Téma se následně automaticky zašle vedoucímu práce ke schválení. Stav schvalování můžete průběžně sledovat.
Až Vaše téma schválí i vedoucí příslušné katedry, znamená to, že jej máte finálně schválené. Pak je potřeba ještě vytisknout Podklad pro zadání bakalářské (diplomové) práce a doručit jej Vaší studijní referentce. Tento krok je důležitý a nezapomeňte na něj, bez doručení Podkladu Vaší studijní referentce by Vám pak v budoucnu nešlo ve STAGu odevzdat finální kvalifikační práci (až budete mít práci hotovou a budete se chtít přihlásit k obhajobě).
Veškeré podrobnosti získáte na webové stránce fakulty - Kvalifikační práce na PdF UP
Téma kvalifikační práce musíte mít schváleno do konce února daného akademického roku s tím, že finální Podklad pro zadání kvalifikační práce zašlete do 15. 3. na Studijní oddělení.

 

SZZ

Pro úspěšné dokončení studia musíte splnit všechny stanovené státní závěrečné zkoušky a obhájit kvalifikační práci (bakalářskou nebo diplomovou). Zkratky předmětů státních závěrečných zkoušek jsou uvedeny ve Vašem studijním plánu, který si zobrazíte ve Vizualizaci studia. Předměty SZZ si zapisujete v zimním semestru posledního ročníku řádného studia.

Mezní termín pro splnění státních závěrečných zkoušek

Po splnění poslední zkoušky, zápočtu či kolokvia, tedy splnění poslední studijní povinnosti, máte celkem dva kalendářní roky pro splnění státních závěrečných zkoušek a obhájení závěrečné práce.

Přihlášení ke státním závěrečným zkouškám

Postup a veškeré termíny přihlášení ke státním závěrečným je podrobně popsán v Harmonogramu přípravy SZZ, který je v dostatečném časovém předstihu zveřejněn na stránkách fakulty v části Studenti – Bc. + Mgr. - Studijní informace.
Ke státním závěrečným zkouškám se přihlašujete k termínům, které jsou uvedeny v Harmonogramu akademického roku.

 

Harmonogram přípravy SZZ

Harmonogram přípravy SZZ je dokument, který bude zveřejněn v dostatečném časovém předstihu vždy před daným obdobím SZZ (zimní, jarní, podzimní termín SZZ) na stránkách fakulty v části Studenti – Bc. + Mgr. – Studijní informace

Promoce

Podrobné informace o slavnostních promocích jsou zveřejněny na stránkách fakulty v části Studenti – Bc. + Mgr. – Promoce. Pro účast na promocích není nutné se přihlašovat, budete zařazeni automaticky na seznam pro nejbližší termín promocí. Po skončení daného období státních závěrečných zkoušek sestaví Studijní oddělení harmonogram promocí s termíny a časy konání. Harmonogram bude v dostatečném časovém předstihu zveřejněn na stránkách fakulty v části Uchazeči – Bc. + Mgr. - Promoce

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)