Veškeré informace k přijímacímu řízení naleznete na stránkách:

https://www.pdf.upol.cz/pro-uchazece/

 

Uchazeči o studium se přihlásí ke studiu na základě elektronické formy přihlášky na stránce: prihlaska.upol.cz

Termín podání přihlášek:

Termín podání přihlášek pro bakalářské, magisterské a navazující magisterské studijní programy v prezenční i kombinované formě studia je od 1. 11. 2024 do 15. 3. 2025. Rektor UP může prodloužit termín podání přihlášek do 11. 7. 2025 (toto opatření nastává především v případě nenaplnění kapacity některých studijních programů).

Termín podání přihlášek pro doktorské studijní programy je od 1. 11. 2024 do 31. 5. 2025. Rektor UP může prodloužit termín podání přihlášek nejdéle do 31. 8. 2025 (toto opatření nastává především v případě nenaplnění kapacity některých studijních programů). Termín podání přihlášek pro bakalářské, magisterské, navazující magisterské a doktorské studijní programy akreditované v cizím jazyce je od 1. 11. 2024 nejdéle do 31. 8. 2025.

Na Pedagogické fakultě UP v Olomouci je možno studovat tři typy studijních programů – bakalářský, magisterský a doktorský, a to v prezenční či kombinované formě. Pro uchazeče s ukončeným středoškolským vzděláním s maturitou jsou určeny bakalářské a magisterské studijní programy.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)