Vědecko-výzkumné zaměření jednotlivých členů katedry

Mgr. Veronika Kavková, Ph.D.

  • Ekonomická socializace dětí a adolescentů
  • Koučovací přístup v osobnostním rozvoj
  • Emoční inteligence u dětí 

Mgr. Lucie Váchová, Ph.D.

  • Psychosociální aspekty akademického fungování
  • Témata pozitivní psychologie (životní spokojenost, životní smysluplnost)
  • Problematika hodnot a hodnotové orientace

PhDr. Jana Kvintová, Ph.D.

  • Rizikové a protektivní faktory zdraví u učitelů (praktikujících i v pregraduální přípravě) v kontextu biopsychosociálního modelu zdraví.
  • Problematika vnímané i objektivní školní úspěšnosti z pohledu žáka i učitele.
  • Psychosociální faktory ve vztahu k problematice používání sociální sítí.
  • Fenomén mobbingu ve školním prostředí

PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.

  • Kvalita života u pedagogů (ZŠ, SŠ, VŠ), pracovní a životní spokojenost
  • Problematika ekonomické socializace - návaznost na výuku ve školách

doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.

  • Problematika zátěžových situací v edukačním prostředí
  • Problematika předškolního věku a připravenosti dětí k zahájení školní docházky

Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.

  • Kvalita života pedagogů (ZŠ, SŠ, VŠ), životní, pracovní spokojenost
  • Problematika školní zralosti, školní úspěšnosti žáků základních škol
  • Problematika životní naplněnosti (smyslu života)

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)