Přednášková činnost
Nabízíme realizaci vyžádaných přednášek o technickém vzdělávání, informatice a pracovním vyučování na základních školách. Kontaktujte nás na j.dostal@upol.cz.
Vybrané příklady realizovaných přednášek:
Současnost a budoucnost akčního plánování a rovné příležitosti ve vzdělávání
Technické vzdělávání a praktické činnosti na základních školách pro 21. století - zpráva z jednání
Technické vzdělávání a jeho role v profesní orientaci žáků základních škol - vize školy pro 21. století - prezentace


Semináře a workshopy
Realizujeme workshopy zaměřené na technické vzdělávání, informatiku a pracovní vyučování na základních školách. Kontaktujte nás na j.dostal@upol.cz.
Vybrané příklady realizovaných přednášek
Technika není věda: Polytechnické vzdělávání v mateřských a základních školách - fotogalerie
Polytechnika již od MŠ – s praktickými ukázkami a možností vyrobit si vlastní unikátní výtvor - fotogalerie




Analytické a koncepční studie
Účast v poradních orgánech a komisích
Členové katedry jsou aktivní v rámci různých shromáždění. Příkladem může být Poradní sbor zaměstnavatelů města Šumperka, viz zde

