Mozaika poznání ti umožní prezentovat své dovednosti!

Foto: Lukáš Blokša
Úterý 13. únor 2024, 14:00 – Text: Oddělení komunikace PdF UP

Chceš se s okolím podělit o výsledky své bakalářky, diplomky nebo dizertačky? Zabýváš se dlouhodobě nějakým zajímavým problémem? Představ nám výsledky svého výzkumu, umělecké činnosti i sebe na dalším ročníku Mozaiky poznání, studentské soutěžní konference, kterou pořádá Pedagogická fakulta UP!

Hlavním cílem této konference je podporovat talentované a tvořivé studenty a najít mezi nimi perspektivní odborníky v jednotlivých vědních a uměleckých oborech. Kromě vědecké, odborné a umělecké činnosti studentek a studentů bychom chtěli rozvíjet schopnosti a způsobilost pro tyto činnosti. Zároveň bychom také chtěli zlepšit komunikaci jak mezi studenty navzájem, tak i mezi nimi a vyučujícími fakulty.

Přihlásit se může každý, kdo studuje některý ze studijních programů realizovaných na PdF UP v prezenční i kombinované formě studia.

Konference je rozdělena do tří sekcí: obory učitelské, obory neučitelské a umělecká činnost a tvorba.

Přihlášky je možné podávat do 29. února 2024, konference sama proběhne 30. dubna 2024.

Všechny důležité informace včetně online přihlášky a pokynů k formální úpravě příspěvků najdeš na webu konference.

Přihlaste se! Nejenže rozvinete sami sebe a přispějete k dalšímu rozvoji oboru a fakulty, ale také možná získáte některou z cen!

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)