Den bezpečnějšího internetu s E-Bezpečím 2022

Grafika: E-Bezpečí
Úterý 15. únor 2022, 14:21 – Text: Vojtěch Češík

V souvislosti se Dnem bezpečnějšího internetu, který proběhl 8. února 2022, zveřejnil projekt E-Bezpečí Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci přehled plánovaných aktivit pro letošní rok, kterými se bude podílet na podpoře bezpečného chování v online prostředí.

Hned 8. února například projekt E-Bezpečí zveřejnil zprávu s výsledky výzkumu, který mapoval rizikové formy komunikace a její prevence v prostředí dětských domovů. O tomto výzkumu jsme již informovali, bližší informace včetně odkazu na vlastní zprávu a prezentaci zkoumaných dat naleznete zde. Na tento výzkum během letoška naváže další, tentokrát zaměřený na problematiku vnímání krásy v online prostředí. Na tomto šetření bude E-bezpečí spolupracovat s O2 Czech Republic.

Kromě toho projekt E-Bezpečí také ve spolupráci s Policií ČR a polskou policií v současné době dokončuje preventivní vzdělávací projekt StopCybercrime zaměřený na prevenci rizikového chování v online prostředí v česko-polském pohraničí.

Základem činnosti projektu je především vzdělávání, za loňský rok prošlo vzdělávacími akcemi E-Bezpečí přes 2500 dětí a přes 2500 dalších osob (učitelů, rodičů, seniorů). Pomoc online poradny pak vyhledalo 475 osob v nouzi. Více o plánech projektu E-Bezpečí naleznete na jeho webových stránkách.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)