Mgr. Veronika KREJČÍ

Telefon:
585635609
Pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury
Org. jednotka:
Pedagogická fakulta
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
4.08
Pracovní zařazení:
asistent
Odborné aktivity:
Asistent na KČJL PdF (mateřský jazyk, didaktika mateřského jazyka, čtenářská gramotnost, aktivizační metody, základy písemného a mluveného projevu, moderní ICT ve výuce, rizikové chování v prostředí ICT)
ČLÁNEK
Kopecký K., Szotkowski R., Mičková H., Krejčí V.
Sharenting u českých rodičů a jeho rizika.
Pediatrie pro Praxi.
2023.
Kopecký K., Voráč D., Szotkowski R., Krejčí V., Mackenzie K., Ramos-Navas-Parejo M.
Teachers in a World of Information: Analysis on Detecting False Information.
Profesional de la Informacion.
2023.
Kopecký K., Krejčí V.
Co je Roblox a proč je důležité o něm vědět? Podrobná analýza fenoménu Roblox.
Prevence.
2022.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V., Gómez-García G.
Digital Safety and its Importance in Teacher Education. Analysis of Children's Online Behaviour in the Czech and Polish Context.
Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado-RIFOP.
2022.
Kopecký K., Krejčí V.
Útoky na učitele v online prostředí.
Prevence.
2022.
Kopecký K., Krejčí V.
Co je Roblox a proč je důležité o něm vědět?
E-Bezpečí.
2021.
Kopecký K., Voráč D., Mikulcová K., Krejčí V., Gómez García G.
Disinformation and Its Negative Impact in The Changing World of Mass Media (Specifically Focused on the COVID-19 Pandemic in the Czech Republic).
LIBRI.
2021.
Kopecký K., Krejčí V.
Jak na bezpečnost online výuky pro pedagogy.
Řízení školy.
2021.
Kopecký K., Krejčí V.
Úvod do online podvodů pro pedagogy a nepedagogy.
Prevence.
2021.
Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Sdílení osobních údajů na internetu českými dětmi ve věku od 11 do 17 let (výsledky výzkumu).
Paidagogos.
2013.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
The Risks of Internet Communication IV.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2013.
Chráska M., Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Oběť útočníkem? Výzkum kyberšikany u dětí základních a středních škol v celé české republice I.
Journal of Technology and Information Education.
2012.
Chráska M., Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Oběť útočníkem? Výzkum kyberšikany u dětí základních a středních škol v celé české republice II.
Journal of Technology and Information Education.
2012.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
The Risks of Internet Communication 3.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2012.
Kopecký K., Krejčí V.
Kyberšikana - Nová podoba šikany.
Prevence.
2009.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Krejčí V.
Nebezpečí elektronické komunikace.
In Bartoňová J., Kopecký K. (Eds.)
Rizikové chování v kyberprostoru.
2010.
KNIHA - CELEK
Krejčí V.
Robot Pixlík v jazykové škole (pracovní sešit).
2023.
Krejčí V.
Robot Pixlík v jazykové škole (pracovní sešit).
2023.
Kopecký K., Krejčí V.
Sociální sítě - Úvod do problematiky.
2023.
Krejčí V.
Detektiv Koumáček v Pohádkovém světě.
2022.
Krejčí V.
Malovaná vlastivěda od Bílé hory po současnost (zápisník).
2022.
Krejčí V.
Malovaná vlastivěda od pravěku po renesanci (zápisník).
2022.
Krejčí V.
Zábavná vlastivěda od Bílé hory po současnost.
2022.
Krejčí V.
Zábavná vlastivěda od pravěku po renesanci.
2022.
Krejčí V.
Malovaná vlastivěda od Bílé hory po současnost.
2021.
Krejčí V.
Malovaná vlastivěda od pravěku po současnost.
2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Kubala L., Krejčí V., Havelka M.
Moderní technologie ve výuce (o moderních technologií ve výuce s pedagogy pro pedagogy).
2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
Rizikové formy chování českých a slovenských dětí v prostředí internetu.
2015.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
Risks of Internet Communication IV.
2014.
Szotkowski R., Kopecký K., Krejčí V.
Nebezpečí internetové komunikace IV.
2013.
KOPECKÝ K., SZOTKOWSKI R., KREJČÍ V.
Nebezpečí internetové komunikace III.
2012.
Krejčí V.
Kyberšikana - Kybernetická šikana.
2010.
Kopecký K., Krejčí V.
Rizika internetové komunikace (příručka pro učitele a rodiče).
Rizika internetové komunikace (příručka pro učitele a rodiče).
2010.
ABSTRAKT
Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Cyberbullying and other risks of internet communication focused on university students.
4th International Conference on Education & Educational Psychology 2013 (ICEEPSY).
2013.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Krejčí V.
Čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ (MAP Olomouc).
2021.
Krejčí V.
Čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ (Přerov).
2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
The Risks of Internet Communication 3.
2012.
Szotkowski R., Kopecký K., Krejčí V.
Výzkum E-Bezpečí v číslech.
2012.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V.
Rizikové formy chování v prostředí internetu pro metodiky primární prevence.
2011.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
Nová cesta k léčbě šikany (Účinná a bezpečná první pomoc při školní šikaně a kyberšikaně).
2012.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
Rizika internetové komunikace – prevence a edukace.
2012.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
Rizika internetové komunikace – teorie a praxe.
2012.
AUDIOVIZUÁLNÍ MATERIÁL
Krejčí V.
Vyvození času sloves (video).
2022.
Krejčí V.
Vyvození pádu podstatných jmen (video).
2022.
Krejčí V.
Vyvození slov nadřazených a podřazených (video).
2022.
Krejčí V.
Vyvození slov souznačných / synonym (video).
2022.
Krejčí V.
Didaktika českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ a MŠ (webové stránky).
2021.
Krejčí V.
Vševěd - Zábavné opakování pro školáky (webové stránky).
2021.
Krejčí V.
Vyvození číslovek (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození druhů zájmen (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození podstatných jmen (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození pravopisu koncovek podstatných jmen (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození přídavných jmen (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození rodu podstatných jmen (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození slov mnohoznačných a jednoznačných (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození slov protikladných (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození sloves (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození zájmen (video).
2021.
Krejčí V.
Vyvození způsobu sloves (video).
2021.
Kopecký K., Krejčí V.
Nebezpečí elektronické komunikace 2.
Centrum prevence rizikové virtuální komunikace.
2011.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Krejčí V.
Automatizace početních operací pamětných i písemných - sčítání, odčítání, násobení, dělení (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Číselná řada do 10 a 20 (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Čtení genetickou metodou (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Čtení obrázků a znaků (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Diferenciace geometrických tvarů a jejich odrazu v realitě (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Hledání barevných dvojic (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Hledání objektů stejné barvy (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU.
2022.
Krejčí V.
Hledání obrázkových dvojic - barvy a tvary (porgramování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Hledání obrázkových dvojic - figura a pozadí (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Hledání tvarových dvojic - stínové pexeso (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Hledání tvarových dvojic (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Matematické představy v číselném oboru do 10 (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitlů).
2022.
Krejčí V.
Násobilková řada (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Orientace ve čtvercové síti se souřadnicemi (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Reprodukce textu - pohádka O Koblížkovi (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Rozlišování písmen velkých a malých, písmen tiskacích a psacích (programotání Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Sčítání a odčítání do 5 (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Sčítání a odčítání s květinami v číselném oboru do 5, 10 nebo 20 (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Slovní zásoba - slova mnohoznačná (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Třídění a poznávání ovoce a zeleniny (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů).
2022.
Krejčí V.
Pravopis a jeho didaktická transformace na 1. stupni ZŠ.
2021.
Krejčí V.
Pravopisná cvičení a jejich didaktická transformace.
2021.
Krejčí V.
Skladba a její didaktická transformace na 1. stupni ZŠ.
2021.
Krejčí V.
Slovní druhy a jejich didaktická transformace na 1. stupni ZŠ (obecné vymezení tématu).
2021.
Krejčí V.
Slovní zásoba a její didaktická transformace na 1. stupni ZŠ (obecné vymezení tématu).
2021.
Krejčí V.
Zvuková stránka jazyka.
2021.
KREJČÍ V., KOPECKÝ K.
Nebezpečí elektronické komunikace II. (výzkumná zpráva).
Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP.
2011.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V.
Riscs of electronical communication (research survery results).
2011.
Krejčí V.
Kyberšikana na vzestupu - 1. část.
Portál RVP.
2010.
Krejčí V.
Kyberšikana na vzestupu - 2. část.
Portál RVP.
2010.
Kopecký K., Krejčí V.
České děti a mobilní telefony (výsledky výzkumu E-Bezpečí).
E-Bezpečí.
2009.
PROTOTYP, FUNKČNÍ VZOREK
Krejčí V.
Číselná řada do 10 a 20 (programování Bee-Bota / Blue-Bota).
2022.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V.
Přehledový list pro edukací tématu Kyberšikana I.
2011.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Krejčí V.
Frekvence vyjmenovaných slov v současné češtině: korpusová studie.
Didaktické studie.
2021.
PROJEKT
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
E-Bezpečí - nebezpečí elektronické komunikace pro žáky i učitele 3. etapa.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
2012.
ZPRÁVA
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Krejčí V., Dobešová P.
Czech schools and artificial intelligence – research.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Krejčí V., Dobešová P.
České školy a umělá inteligence.
2023.
Kopecký K., Voráč D., Szotkowski R., Mikulcová K., Krejčí V.
Český učitel ve světě médií.
2021.
Kopecký K., Voráč D., Mikulcová K., Krejčí V., Gómez García G.
Dezinformace a jejich negativní účinky v kontextu proměny světa masmédií (se specifickým zaměřením na COVID19).
2020.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.