Mgr. Veronika KREJČÍ

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585635609

Katedra českého jazyka a literatury

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

4.08

asistent

Asistent na KČJL PdF (mateřský jazyk, didaktika mateřského jazyka, čtenářská gramotnost, aktivizační metody, základy písemného a mluveného projevu, moderní ICT ve výuce, rizikové chování v prostředí ICT)

ČLÁNEK
Kopecký K., Szotkowski R., Mičková H., Krejčí V. Sharenting u českých rodičů a jeho rizika. Pediatrie pro Praxi. 2023.
Kopecký K., Voráč D., Szotkowski R., Krejčí V., Mackenzie K., Ramos-Navas-Parejo M. Teachers in a World of Information: Analysis on Detecting False Information. Profesional de la Informacion. 2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V., Gómez-García G. Digital Safety and its Importance in Teacher Education. Analysis of Children's Online Behaviour in the Czech and Polish Context. Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado-RIFOP. 2022.
Kopecký K., Krejčí V. Útoky na učitele v online prostředí. Prevence. 2022.
Kopecký K., Krejčí V. Co je Roblox a proč je důležité o něm vědět? E-Bezpečí. 2021.
Kopecký K., Krejčí V. Jak na bezpečnost online výuky pro pedagogy. Řízení školy. 2021.
Kopecký K., Krejčí V. Úvod do online podvodů pro pedagogy a nepedagogy. Prevence. 2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V. The Risks of Internet Communication IV. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 2013.
Chráska M., Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R. Oběť útočníkem? Výzkum kyberšikany u dětí základních a středních škol v celé české republice I. Journal of Technology and Information Education. 2012.
Chráska M., Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R. Oběť útočníkem? Výzkum kyberšikany u dětí základních a středních škol v celé české republice II. Journal of Technology and Information Education. 2012.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V. The Risks of Internet Communication 3. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 2012.
Kopecký K., Krejčí V. Kyberšikana - Nová podoba šikany. Prevence. 2009.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Krejčí V. Nebezpečí elektronické komunikace. In Bartoňová J., Kopecký K. (Eds.) Rizikové chování v kyberprostoru. 2010.
KNIHA - CELEK
Kopecký K., Krejčí V. Sociální sítě - Úvod do problematiky. 2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Kubala L., Krejčí V., Havelka M. Moderní technologie ve výuce (o moderních technologií ve výuce s pedagogy pro pedagogy). 2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V. Risks of Internet Communication IV. 2014.
Szotkowski R., Kopecký K., Krejčí V. Nebezpečí internetové komunikace IV. 2013.
KOPECKÝ K., SZOTKOWSKI R., KREJČÍ V. Nebezpečí internetové komunikace III. 2012.
Kopecký K., Krejčí V. Rizika internetové komunikace (příručka pro učitele a rodiče). Rizika internetové komunikace (příručka pro učitele a rodiče). 2010.
ABSTRAKT
Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R. Cyberbullying and other risks of internet communication focused on university students. 4th International Conference on Education & Educational Psychology 2013 (ICEEPSY). 2013.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V. The Risks of Internet Communication 3. 2012.
Szotkowski R., Kopecký K., Krejčí V. Výzkum E-Bezpečí v číslech. 2012.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P. Rizika internetové komunikace – prevence a edukace. 2012.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P. Rizika internetové komunikace – teorie a praxe. 2012.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Krejčí V. Číselná řada do 10 a 20 (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Čtení genetickou metodou (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Čtení obrázků a znaků (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Diferenciace geometrických tvarů a jejich odrazu v realitě (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Hledání barevných dvojic (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Hledání obrázkových dvojic - barvy a tvary (porgramování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Hledání obrázkových dvojic - figura a pozadí (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Hledání tvarových dvojic - stínové pexeso (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Hledání tvarových dvojic (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Matematické představy v číselném oboru do 10 (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitlů). 2022.
Krejčí V. Násobilková řada (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Orientace ve čtvercové síti se souřadnicemi (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Reprodukce textu - pohádka O Koblížkovi (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Rozlišování písmen velkých a malých, písmen tiskacích a psacích (programotání Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Sčítání a odčítání do 5 (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Sčítání a odčítání s květinami v číselném oboru do 5, 10 nebo 20 (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Slovní zásoba - slova mnohoznačná (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Třídění a poznávání ovoce a zeleniny (programování Bee-Bota / Blue-Bota). PIGŽU (Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů). 2022.
Krejčí V. Zvuková stránka jazyka. 2021.
KREJČÍ V., KOPECKÝ K. Nebezpečí elektronické komunikace II. (výzkumná zpráva). Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP. 2011.
Krejčí V. Kyberšikana na vzestupu - 1. část. Portál RVP. 2010.
Krejčí V. Kyberšikana na vzestupu - 2. část. Portál RVP. 2010.
OPONENTSKÝ POSUDEK
PROJEKT
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P. E-Bezpečí - nebezpečí elektronické komunikace pro žáky i učitele 3. etapa. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR. 2012.
ZPRÁVA
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Krejčí V., Dobešová P. Czech schools and artificial intelligence – research. 2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Krejčí V., Dobešová P. České školy a umělá inteligence. 2023.
Kopecký K., Voráč D., Szotkowski R., Mikulcová K., Krejčí V. Český učitel ve světě médií. 2021.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)