doc. RNDr. Tomáš ZDRÁHAL, CSc.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
3.41
Pracovní zařazení:
docent
Odborné aktivity:
V oborech: teorie funkcionálních rovnic, didaktika matematiky.
Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:
- Člen oborové rady (15. 9. 2006 – )
Vědecká společnost
- Jednota českých matematiků a fyziků - pobočka Ústí nad Labem (místopředseda, 1992–)
Vědecká rada
- FSI UJEP Ústí nad Labem (ostatní, 2002–)
- UJEP Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická (člen, 2006–)
Redakční rada
- Časopis Journal of Applied Mathematics, Statistics and Informatics (člen, 2005–)
Oborová rada
- UPOL Olomouc, PdF (člen, 2006–)
Státnicová komise
- UJEP Ústí nad Labem, PF, PřF (ostatní, 1985–)
- UPOL Olomouc, PdF (člen, 2004–)
Jiné komise a orgány
- International Comparative Study in Mathematics Teacher Training (člen, 2006–)
ČLÁNEK
Nocar D., Grossman G., Vaško J., Zdráhal T.
The Accuracy of Computational Results from Wolfram Mathematica in the Context of Summation in Trigonometry.
Computation.
2023.
Holinka L., Kolářová A., Fenclová V., Piatková M., Nocar D., Zdráhal T.
Porovnání efektivnosti ručních a počítačem provedených výpočtů při řešení slovních úloh na dělitelnost.
ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL.
2022.
Nocar D., Zdráhal T.
Grafy funkcí.
Učitel matematiky.
2020.
Bártek K., Zdráhal T.
Matematická podstata metody asymetrického šifrování.
Trendy ve vzdělávání.
2019.
Dofková R., Nocar D., Zdráhal T.
Reflexe připravenosti budoucích učitelů používat digitální technologie ve výuce matematiky.
ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL.
2019.
Nocar D., Zdráhal T.
Úspěšnost žáků na počátku sekundárního vzdělávání při řešení geometrických úloh ze soutěže Matematický klokan.
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu.
2018.
Nocar D., Novotný J., Zdráhal T.
Geometrická představivost studentů technických oborů.
Trendy ve vzdělávání.
2017.
Dofková R., Bártek K., Fačevicová K., Hodaňová J., Laitochová J., Nocar D., Uhlířová M., Zdráhal T.
Identifikace výukových metod používaných při přípravě budoucích učitelů matematiky.
Trendy ve vzdělávání.
2017.
Tang Q., Laitochová J., Nocar D., Zdráhal T.
Úroveň syntézy edukačního procesu, informačních technologií a ICT kompetencí učitelů na základních školách v provincii S'-čchuan (Čína).
Journal of Technology and Information Education.
2017.
Grossman G., Aklilu Z., Xinyum Z., Zdráhal T.
A Recurrence Relation with Combinatorial Identities.
International Journal of Pure and Applied Mathematics.
2016.
Nocar D., Zdráhal T.
Efficiency of the Dynamic Geometry Software for Selfeducation on one Geometric Concept.
Trendy ve vzdělávání.
2016.
Nocar D., Zdráhal T.
Vizualizace specifických množin bodů kuželoseček pomocí nástrojů dynamické geometrie.
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae.
2016.
Wang Y., Zdráhal T.
Několik úvah v souvislosti s projektem Mezinárodní srovnávací studie vzdělávání učitelů matematiky.
Učitel matematiky.
2015.
Nocar D., Zdráhal T.
Nulová hypotéza versus intervaly spolehlivosti.
Trendy ve vzdělávání.
2015.
Hodaňová J., Zdráhal T.
Polytechnické vzdělávání v přípravě budoucích učitelů matematiky na 1. stupni základních škol.
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae.
2015.
Hodaňová J., Zdráhal T.
Učitel matematiky.
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae.
2015.
Hodaňová J., Zdráhal T.
Central Limit Theorem Visualized in Excel.
In Jedrzejewski J. (Eds.)
Scientific issues.
2014.
Zdráhal T.
Parabola jako obalová křivka svých tečen.
AUPO Mathematica IX. Matematika 6.
2014.
Zdráhal T.
Modulo designes in arithmetic.
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica.
2012.
BÁRTEK K., BÁRTKOVÁ E., ZDRÁHAL T.
Didactic PC Game as a Tool of Curriculum Enrichment of Mathematically Gifted Students Education.
Matematyka. Prace naukowe.
2011.
Zdráhal T.
Geometrická interpretace největšího společného dělitele.
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica.
2010.
Zdráhal T.
Axiom of choice's consequences for methodological material in mathematics teaching.
e-Pedagogium (print).
2009.
Zdráhal T.
Kuželosečky v Cabri.
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica.
2008.
Zdráhal T.
Modulo arithmetic and modulo design.
Matematyka. Prace naukowe.
2007.
Zdráhal T., Rys P.
Rovnice kuželoseček.
Disputationes Scientificae.
2003.
Zdráhal T., Rys P.
Slow Divergence of the Harmonic Series.
Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis 16 Studia Mathematica III.
2003.
Zdráhal T., Rys P.
Aproximativně multiplikativní zobrazení.
Ergo.
2002.
Zdráhal T., Rys P.
Calculus Infinitesimalis funkcí dvou proměnných II.
Ergo.
2002.
Zdráhal T., Rys P.
Calculus infinitesimalis funkcí dvou proměnných.
Ergo.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
Operace s celými čísly.
Acta Universitatis Purkynianae. Studia matematica II.
2000.
Zdráhal T.
Katedra matematiky.
Ergo.
1999.
Zdráhal T.
On some consequences of universal sets.
Mathematica Slovaca.
1999.
Zdráhal T.
The stability of Fréchet's equation.
Matematyka. Prace naukowe.
1998.
Zdráhal T.
On theroem of Steinhaus in compact Hausdorf groups.
Acta Universitatis Purkynianae.
1997.
Zdráhal T., Rys P.
Iterations of continuous functions.
Acta Universitatis Purkynianae.
1996.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Zdráhal T.
Some interesting mathematics problems in the Kangaroo 2001.
Acta Universitatis Purkynianae. Studia mathematica.
.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Apollonius’ Problem CCC as a Stimulus for New Solution Methods Using Mathematical Software.
ICERI2022 Proceedings.
2022.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Apollonius’ Problem LCC as a Stimulus for Students to Apply Different Geometric Knowledge.
ICERI2022 Proceedings.
2022.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Apollonius’ Problem PLC and PCC in Prospective Mathematics Teachers Training Using ICT.
EDULEARN22 Proceedings.
2022.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Linear Diophantine Equations as a Context for Wolfram Cloud-Enhanced Teaching of Mathematics.
EDULEARN22 Proceedings.
2022.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Wolfram Cloud as an Interactive Tool to Support Secondary School Teaching.
ICERI2022 Proceedings.
2022.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Apollonius' Problem PPL and PPC at High School Using ICT.
EDULEARN21 Proceedings.
2021.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Asymmetric Cryptography Learning at Lower Secondary School.
EDULEARN21 Proceedings.
2021.
Laitochová J., Zdráhal T.
A look at the use of digital technologies in mathematics teaching.
ICERI2020 Proceedings.
2020.
Laitochová J., Zdráhal T.
Additive functions for prospective mathematics teachers.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
ICERI2020 Proceedings.
2020.
Nocar D., Dofková R., Bártek K., Zdráhal T.
Development of Pupils' Digital Literacy in Teaching Mathematics.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
EDULEARN19 Proceedings.
2019.
Dofková R., Nocar D., Zdráhal T.
Identification of readiness to use digital technologies by prospective primary teachers in mathematics.
ICERI2019 Proceedings.
2019.
Zdráhal T., Dofková R., Nocar D.
The Effects of ICT on Student Achievement in Mathematics.
ICERI2019 Proceedings.
2019.
Nocar D., Tang Q., Laitochová J., Bártek K., Zdráhal T.
ICT Support of Inquiry-Based Math Teaching at Elementary Schools in the Olomouc Region of the Czech Republic.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
iCERI2018 Conference Proceedings.
2018.
Dofková R., Zdráhal T.
Suitably chosen problems for the exploration of prospective mathematics teachers’ self- efficacy.
INTED2018 Proceedings.
2018.
Dofková R., Zdráhal T.
The responsibility for students’ achievements applied to pre-service elementary school math teachers.
INTED2018 Proceedings.
2018.
Nocar D., Tang Q., Laitochová J., Bártek K., Zdráhal T., Dofková R.
ICT in Mathematics at Elementary Schools in China and Czech Republic.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
INTED2017 Proceedings.
2017.
Hodaňová J., Zdráhal T.
Information Technology Implementation in the Field of Technical Education.
ICERI2017 Proceedings.
2017.
Hodaňová J., Zdráhal T.
Using Computer Algebra Systems in Mathematics Education.
ICERI2017 Proceedings.
2017.
Nocar D., Tang Q., Laitochová J., Zdráhal T., Bártek K.
Educational Hardware and Software in Math Education at Elementary Schools in Czech Republic.
In . (Eds.)
iCERI2016 Proceedings.
2016.
Nocar D., Zdráhal T.
ICT Tools Used in Teaching and Learning Concept of Function in School Mathematics.
ICERI2016 Proceedings.
2016.
Dofková R., Zdráhal T.
Prospective Mathematics Teachers´Abilties to Exploit Computer Algebra Systems.
EDULEARN16 Proceedings.
2016.
Nocar D., Zdráhal T.
Badatelsky orientovaná výuka s Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky.
Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky.
2015.
Nocar D., Zdráhal T.
The Potential of Dynamic Geometry for Inquiry Based Education.
EDULEARN15 Proceedings.
2015.
Hodaňová J., Nocar D., Zdráhal T., Hrdličková V.
Proces internacionalizace v přípravě učitelů matematiky na pedagogických fakultách.
In Prídavková A., Klimovič M. (Eds.)
História, súčasnosť a perspektívy vzdelávania na Pedagogickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove.
2014.
Zdráhal T.
Dvojková poziční soustava v elemntární matematice.
Matematika v primárnej škole.
2013.
Zdráhal T.
Průměry kolem nás.
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodních věd III.
2013.
Zdráhal T.
Řešení matematických problémů.
In Novotná J. (Eds.)
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II.
2013.
Zdráhal T.
Reflective learners in mathematics training.
In Novotná J. (Eds.)
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů II.
2012.
Zdráhal T., Dofková R.
Geometric Interpretation of Gauss-Jordan Elimination.
XXIX. Mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu.
2011.
Zdráhal T.
Interpretations of some elementary functions.
In . (Eds.)
Usta ad Albim BOHEMICA.
2010.
Zdráhal T., Šindelářová J.
Multiculturalism at Czech schools.
Bulletin Didaktického fóra UJEP.
2009.
Zdráhal T.
Geometrické řešení soustavy lineárních rovnic.
Makos 2007.
2008.
Zdráhal T.
Lineární rovnice.
Makos.
2008.
Zdráhal T.
Mathematical structures.
Nauchno-obrazovatelnye paradigmy XXI veka.
2008.
Zdráhal T.
Mathematical structures.
Nauchno-obrazovatelnye paradigmy XXI veka.
2008.
Bártek K., Hotová E., Zdráhal T.
Počítačové hry a simulace v matematickém vzdělávání.
Prostriedky edukácie v škole 21. storočia.
2008.
Zdráhal T.
Systems of linear equations and the theory of vector spaces.
Teaching Mathematics: Innovation, new trends, research.
2008.
Zdráhal T.
Systems of linear equations and the theory of vector spaces.
Teaching mathematics: innovation, new trends, research. Scientific Issues.
2008.
Zdráhal T., Rys P.
Modulo design.
Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání.
2007.
Zdráhal T.
Některé vlastnosti aditivní funkce.
Matematika v škole dnes a zajtra.
2007.
Zdráhal T.
Graf nespojité aditivní funkce.
Makos.
2006.
Zdráhal T.
Modular Arithmetic.
Acta Universitatis Palackianae, Mathematica V.
2006.
Zdráhal T., Bártek K.
Utilization of didactics computer games in the elementary.
Information and Communication Technology in Education.
2006.
Zdráhal T.
Cabri Geometry in the Beltrami - Klein's Model of a Lobachevskian Geometry.
XIIth Czech-Polish-Slovak Mathematical School.
2005.
Zdráhal T.
Topologie a Möbiův list.
Makos.
2005.
Zdráhal T.
Algebraický přístup k derivaci a její interpretace.
Makos.
2004.
Zdráhal T., Rys P.
Algebraický přístup k derivaci a její interpretace.
MAKOS.
2004.
Zdráhal T., Rys P.
Binomický rozvoj přirozeného čísla.
Cesty (k) poznávání v matematice primární školy.
2004.
Zdráhal T.
Cabri Geometry in the Poincaré's Model of a Lobachevskian Geometry.
Mathematica.
2004.
Zdráhal T., Rys P.
Functional Equations and Some Elementary Functions.
Mathematica.
2004.
Zdráhal T., Rys P.
Goniometrické funkce a funkcionální rovnice.
Makos.
2004.
Zdráhal T.
Lineární funkce definovaná funkcionální rovnicí.
Makos.
2004.
Zdráhal T., Rys P.
Symetrie.
Cesty (k) poznávání v matematice primární školy.
2004.
Zdráhal T., Rys P.
Základy využití Cabri geometrie na ZŠ a SŠ.
Letní škola učitelů matematiky a fyziky 2003.
2004.
Zdráhal T.
Implicit Functions in the Calculus Infinitesimalis.
Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis 16 Studia Mathematica III.
2003.
Zdráhal T., Rys P.
Equations with parametr solved in Cabri geometry.
Prace naukowe, MATEMATYKA IX.
2003.
Zdráhal T., Rys P.
Kuželosečky trošku jinak.
MAKOS.
2003.
Zdráhal T., Rys P.
Polynomy definované pomocí funkcionálních rovnic.
MAKOS 2002.
2003.
Zdráhal T., Rys P.
Kuželosečky a Cabri geometrie.
Podíl matematiky na přípravě učitele primární školy.
2002.
Zdráhal T., Rys P.
Největší společný dělitel a Cabri geometrie.
Podíl matematiky na přípravě učitele primární školy.
2002.
Zdráhal T., Rys P.
Nelineární měřítka.
MAKOS.
2002.
Zdráhal T., Rys P.
On one Linear Approximation Used in one Applied Problem.
Prace naukowe, MATEMATYKA IX.
2002.
Zdráhal T., Rys P.
Početní metody.
MAKOS 2001.
2002.
Zdráhal T., Rys P.
Calculus infinitesimalis.
Prace naukove - Matematyka VIII.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
Klokan v Česku.
Letní škola učitelů matematiky a fyziky 2001.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
Matematický způsob myšlení na I. stupni základní školy.
Matematika v príprave učitelov 1. stupňa základnej školy.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
Netradiční analýza.
Acta Universitatis Purkynianae, Studia matematica III.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
The mixed derivative theorem in the Calculus infinitesimalis.
Acta Universitatis Purkynianae, Studia matematica.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
Topologie na 1.stupni základní školy.
Matematika v príprave učitelov prvého stupňa základnej školy.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
Using Modern Technology to Teach Precalculus.
Matematyka VIII.
2001.
Zdráhal T., Rys P.
Analýza bez epsilon a delta.
MAKOS.
2000.
Zdráhal T., Rys P.
O křivosti křivek.
Makos.
2000.
Zdráhal T., Rys P.
Operation with integer numbers.
Acta Universitatis Purkynianae.
2000.
Zdráhal T., Rys P.
Řešení některých úloh pomocí Vietových vztahů.
Makos.
2000.
Zdráhal T., Rys P.
Spojitá řešení d'Alembertovy rovnice.
MAKOS.
2000.
Zdráhal T., Rys P.
Basic sets for polynomial functions.
Acta Universitatis Purkynianae 42.
1999.
Zdráhal T., Rys P.
Generalization of the infinitesimal difference of the higher orders in the "Calculus infinitesimalis".
Acta Universitatis Purkynianae.
1999.
Zdráhal T.
Několik poznámek o matematické analýze u státních závěrečných zkoušek.
Závěr studia, PGS, další vzdělávání učitelů.
1999.
Zdráhal T., Rys P.
Topologické experimenty.
MAKOS 99.
1999.
Zdráhal T., Rys P.
Divergence harmonické řady.
Makos.
1998.
Zdráhal T.
Matematická soutěž Klokan 1997.
Acta Universitatis Purkianae.
1998.
Zdráhal T., Rys P.
Quasiarithmetic mean.
Prace naukove. Matematyka IV.
1998.
Zdráhal T., Rys P.
Iterace spojitých funkcí.
Acta Universitatis Purkynianae.
1996.
KNIHA - CELEK
Bártek K., Dofková R., Novák B., Bártková E., Stopenová A., Hodaňová J., Nocar D., Uhlířová M., Laitochová J., Zdráhal T., Šiřická J., Nováková E.
Reflexe vzdělávacích potřeb učitelů matematiky jako východisko jejich profesního rozvoje.
In Beránek J., Hanzel P. (Eds.)
2017.
Zdráhal T.
Functional equations and elementary functions.
Functional equations and elementary functions.
2009.
Zdráhal T.
Zobecněné elementární funkce.
Zobecněné elementární funkce.
2006.
KAPITOLA V KNIZE
Nocar D., Zdráhal T.
Funkcja sinus i nasłonecznienie.
Matematyka w przyrodzie i sztuce - matematyka, przyroda i sztuka w kształceniu powszechnym, Tom 4.
2016.
Nocar D., Zdráhal T.
A cosine function.
In Billich M. (Eds.)
Mathematica V. Scientific Issues.
2015.
Zdráhal T., Bělík M.
International comparative study in mathematics teacher training, Czech Republic.
International comparative study in mathematics teacher training.
2012.
Zdráhal T., Bělík M.
Mathematics teacher training in the Czech Republic.
International comparative study in Mathematics teacher training.
2008.
Zdráhal T.
Looking for functions.
Selected Topics from Mathematics.
1996.
Zdráhal T.
Statistics.
Selected Topics from Mathematics.
1996.
ABSTRAKT
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Applying Modular Arithmetic in One Unconventional Problem.
In Dimitrijević S., Svičević M., Stojanović N., Milenković A. (Eds.)
THE BOOK OF ABSTRACTS, The First Conference on Mathematics and Computer Science Teaching.
2024.
Nocar D., Vaško J., Zdráhal T.
Zkoumání platónských těles žáky 5. třídy: praktický přístup.
In Voštinár P., Kobza V. (Eds.)
EME 2024: BOOK OF ABSTRACTS.
2024.
Zdráhal T., Molnár J., Nocar D., Vaško J.
SEMIREGULÁRNÍ TESELACE.
EME2023 Book of Abstracts.
2023.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Uhlířová M., Nocar D., Dofková R., Laitochová J., Zdráhal T., Talášek T., Pastor K., Bártek K., Wossala J., Vaško J., Bártková E.
Challenges of primary mathematics education as a part of teaching for the 21st century.
2023.
Bártek K., Dofková R., Hodaňová J., Laitochová J., Nocar D., Pastor K., Talášek T., Uhlířová M., Vaško J., Wossala J., Zdráhal T.
Actual Challenges of Primary Mathematics Education in the 21st Century.
2021.
Bártek K., Dofková R., Gáborová V., Hodaňová J., Laitochová J., Nocar D., Stopenová A., Uhlířová M., Wossala J., Zdráhal T.
Perspectives of primary mathematics education.
2018.
Uhlířová M., Laitochová J., Nocar D., Novák B., Hodaňová J., Zdráhal T., Stopenová A., Dofková R.
Primární matematické vzdělávání v souvislostech (EME2016).
2016.
Uhlířová M., Laitochová J., Hodaňová J., Nocar D., Novák B., Zdráhal T., Stopenová A.
Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace.
2014.
Bártková E., Novák B., Stopenová A., Uhlířová M., Hodaňová J., Nocar D., Laitochová J., Zdráhal T.
Specifika matematické edukace v prostředí primární školy.
2012.
Novák B., Stopenová A., Laitochová J., Nocar D., Navrátilová D., Šupíková K., Hotová E., Zdráhal T., Hodaňová J., Uhlířová M.
Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy.
2010.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu | katedra/zkratka | semestr | typ | hodin |
---|---|---|---|---|
Bakalářská práce 1 | KMT/KBP1@ | ZS | Př | 0 |
Bakalářská práce 2 | KMT/KBP2@ | LS | Př | 0 |
Diplomová práce 1 | KMT/KDP1@ | LS | Př | 0 |
Úvod do teorie množin | KMT/UTM@ | ZS | Se | 1 |
Úvod do teorie množin | KMT/UTM@ | ZS | Př | 1 |
Vybrané kapitoly z teorie čísel | KMT/VKT@ | ZS | Př | 1 |
Vybrané kapitoly z teorie čísel | KMT/VKT@ | ZS | Se | 2 |
Interpretace výsledků stat. analýzy dat | KMT/KISD@ | ZS | Př | 4 |
Aritmetika | KMT/WZAR | ZS | Př | 6 |
Aritmetika | KMT/WZAR | ZS | Se | 0 |
Vybrané kapitoly z teorie množin | KMT/WZKTM | LS | Se | 0 |
Vybrané kapitoly z teorie množin | KMT/WZKTM | LS | Př | 6 |
Praxe k bakalářské práci | KMT/KPBP@ | LS | Př | 0 |
Seminář z algebry | KMT/KSAL@ | LS | Př | 6 |
Mathematic Analysis of Empirical Dates | KHV/QMAD@ | ZS | Cv | 0 |
Mathematic Analysis of Empirical Dates | KHV/QMAD@ | LS | Cv | 0 |
Úvod do teorie množin | KMT/KUTM@ | ZS | Př | 6 |
Vybrané kapitoly z teorie čísel | KMT/KVKT@ | ZS | Př | 6 |
Bakalářská práce 1 | KMT/BP1@ | ZS | Se | 0 |
Diplomová práce 2 | KMT/DP2@ | ZS | Se | 0 |
Obhajoba kvalifikační práce | KMT/MKV@ | ZS | Se | 0 |
Algebra 2 | KMT/KAL2@ | LS | Př | 7 |
Algebra 4 | KMT/KAL4@ | LS | Př | 7 |
Matematika s didaktikou | KMT/SZZ@ | ZS | Cv | 0 |
Algebra 3 | KMT/AL3@ | ZS | Př | 1 |
Algebra 3 | KMT/AL3@ | ZS | Cv | 2 |
Algebra 1 | KMT/AL1@ | ZS | Př | 1 |
Diplomová práce 2 | KMT/KDP2@ | ZS | Př | 0 |
Algebra course 3 | KMT/YAG3B | ZS | Se | 1 |
Algebra 2 | KMT/WAL2 | LS | Př | 6 |
Algebra 2 | KMT/WAL2 | LS | Se | 0 |
Praxe k diplomové práci | KMT/PDP@ | ZS | Se | 0 |
Praxe k diplomové práci | KMT/KPDP@ | ZS | Př | 0 |
Interpretace výsledků stat. analýzy dat | KMT/ISD@ | ZS | Cv | 2 |
Algebra 1 | KMT/WAL1 | ZS | Se | 0 |
Algebra 1 | KMT/WAL1 | ZS | Př | 6 |
Algebra 1 | KMT/KAL1@ | ZS | Př | 8 |
Algebra 3 | KMT/KAL3@ | ZS | Př | 8 |