doc. PhDr. Vojtech REGEC, Ph.D.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
2.24
Pracovní zařazení:
docent - děkan
Odborné aktivity:
longitudinální sledování eAccessibility v podmínkách vysokých škol v ČR a SR podle mezinárodních standardů a norem (WCAG, ISO/IEC 40500:2012, WAI-ARIA, ATAG, UAAG, BFW);
monitorování přístupnosti webových stránek ve veřejném i privátním sektoru;
koordinátor a dlouhodobý řešitel projektu Blind Friendly Web v SR (http://blindfriendly.sk/);
odborná participace při tvorbě standardů pro přístupnost webových stránek v ČR (§14 vyhlášky č. 312/2010 Sb. o standardech pro ISVS) ;
tvorba a ověřování metodiky hodnocení ratingu přístupnosti webových stránek pro osoby se zdravotním postižením v kontextu právních norem v SR;
praktické využití asistenčních technologií pro osoby se zdravotním postižením (Centrum podpory studentů se specifickými potřebami, Unie nevidomých a slabozrakých Slovenska, Ústav speciálněpedagogických studií);
kompenzační pomůcky, přístroje a moderní asistivní technologie pro osoby se zrakovým postižením špeciálnopedagogické poradenství na bázi ICT;
výuková a publikační činnost v oblasti speciálně-pedagogické propedeutiky a speciálně-pedagogického poradenství v jednotlivých bakalářských a magisterských programů (včetně anglického magisterského programu Special Needs Counseling).
Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:
- Člen AS fakulty (1. 6. 2012 – 31. 1. 2014)
- Proděkan (1. 2. 2014 – 31. 1. 2018)
Vědecká společnost
- ČPdS - 2017 (člen, 2017–)
- International Conference on Political Science, International Relations and Sociology (předseda, 2016–2018)
- International Conference on Lifelong Education and Leadership for All. (člen, 2015–)
Odborná komise
- Hodnotitel pro oblast Učitelství: Národní akreditační úřad pro vysoké školství (člen, 2017–)
- Leshan Normal University (poradce, 2014–)
Mezinárodní organizace
- e-Accesibility expert of the European Commission. Web Accessibility Directive Expert Group of the European Commission. (člen, 2017–)
Redakční rada
- Multicultural Learning and Teaching (ISSN 2161-2412). (člen, 2015–)
- Journal of Exceptional People (JEP), ISSN 1805-4978. (člen, 2012–)
Státnicová komise
- Psychopedie (člen, 2012–)
- Speciální pedagogika - poradenství (člen, 2012–)
- Speciální pedagogika (člen, 2011–)
Vedení vědeckého týmu
- Senior Foreign Cultural and Educational Experts. Project No. GDT20165100007, State Administration of Foreign Experts Affairs, P. R. China (poradce, 2016–2018)
Jiné komise a orgány
- Zástupce fakulty v Radě vysokých škol (člen, 2018-) (člen, 2018–)
- Kolegium děkana PdF (člen, 2014–)
- Komise pro oblast dodržování standardů přístupnosti ve slovenské národní soutěži Zlatý Erb (člen, 2007–)
- Pracovná skupina pre prístupnosť a publikáciu informácií v elektronickom prostredí (PS3). Ministerstvo financií Slovenskej republiky (člen, 2008–)
- Nadační fond Českého rozhlasu (člen, 2015–)
- Unie nevidomých a slabozrakých Slovenska (poradce, 2005–)
VYBRANÉ PUBLIKACE
Kantor J., Campbell E., Kantorová L., Marečková J., Regec V., Karasová K., Sedláčková D., Klugar M.
Exploring Vibroacoustic Therapy in Adults Experiencing Pain: a Scoping Review.
BMJ Open.
2022.
(ČLÁNEK)
Vavrdová A., Provázková Stolinská D., Šmelová E., Šobáňová P., Finková D., Regec V., Sine van Marion, MPhil. A., Svare, MPhil. MH., Moe J.
Promotion of cooperation and sharing of experience in early childhood education.
In Horáková J., Souralová E., Pareliussen, Ph.D. I. (Eds.)
2018.
(KNIHA - CELEK)
ČLÁNEK
Riad A., Kantor J., Kantorová L., Veselá K., Přibylová T., Regec V., Marečková J., Langer J., Friessová T., Klugarová J., Pokorná A., Klugar M.
mRNA- versus Viral Vector-based COVID-19 Vaccines Side Effects: Experience Czech Academic and Pedagogical Workers (CoVaST-CZ).
Frontiers in Public Health.
2024.
Orim M., Regec V., Assam A.
Essai clinique d'un programme d'intervention en lecture pour les lecteurs en difficulté issus de divers milieux sociodémographiques á Ibadan, dans l'État d'Oyo, au Nigéria.
Journal of the Cameroon Academy of Sciences.
2023.
Kantor J., Vilímek Z., Vítězník M., Smrčka P., Campbell E., Bucharová M., Grohmannová J., Špinarová G., Janíčková K., Du J., Li J., Janátová M., Regec V., Krahulcová K., Kantorová L.
Effect of Low Frequency Sound Vibration on Acute Stress Response in University Students – Pilot Randomized Controlled Trial.
Frontiers in Psychology.
2022.
Bednárová L., Karunová H., Cieslar J., Regec V., Flekačová L.
Podpora rozvoja osôb s poruchami autistického spektra v rámci Slovenskej republiky.
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky.
2020.
Flekačová L., Karunová H., Cieslar J., Regec V., Bednárová L.
Unterstützung der Entwicklung von Menschen in Autismus-Spektrum oder von anderen Meschen mit Behinderung in der Tsechischen Republik.
Zeitschrift für Heilpädagogik.
2020.
Marečková J., Regec V.
Pilot Project: Evidence-Based Methodology in Education of Future Teachers.
International Journal of Evidence-Based Healthcare.
2019.
Tománková K., Regec V.
Postural stability and postural control in visually and hearing impaired persons.
Journal of Exceptional People.
2019.
Tománková K., Karunová H., Švecová V., Regec V.
Movement and orthopedic problems based on postural instability in visually and hearing impaired people.
Journal of Exceptional People.
2018.
Regec V., Regec M.
Accessibility of the digital platform at universities for students with visual impairment and blindness.
e-Pedagogium (print).
2016.
Regec V.
Determinants of digital inclusion in students with visual impairment in tertiary education.
Journal of Exceptional People.
2016.
Regec V.
Comparison of Automatic, Manual and Real User Experience Based Testing of Accessibility of Web Sites for Persons with Visual Impairment.
Journal of Exceptional People.
2015.
Regec V.
e-Inklúzia a osoby so zrakovým postihnutím na slovenských vysokých školách.
Špeciálny pedagóg.
2015.
Regec V.
Rozvoj informačnej gramotnosti využitím vybraných editorov a jazyka MathML vo vzdelávaní zrakovo postihnutých.
Journal of Technology and Information Education.
2014.
Regec V.
Zmeny výskytu poruchy autistického spektra u detí a žiakov v Českej republike.
Špeciálny pedagóg.
2014.
Regec V., Pastieriková L.
E-accessibility for Students with Visual Impairment at Universities in Czech and Slovak Republic.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2013.
Regec V.
Asistenčné technológie pre žiakov so zrakovým postihnutím na báze informačných a komunikačných technológií.
Journal of Technology and Information Education.
2012.
Finková D., Ludíková L., Regec V., Růžičková V., Voženílek V., Vondráková A., Němcová Z., Doležal J., Kozáková M.
Hypsometry in Tactile Maps.
Lecture Notes in Geoinformation and Cartography.
2012.
DISERTAČNÍ PRÁCE
Regec V.
Praktické využitie informačných a komunikačných technológií u žiakov so zrakovým postihnutím.
Praktické využitie informačných a komunikačných technológií u žiakov so zrakovým postihnutím.
2010.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Karunová H., Cieslar J., Bednárová L., Flekačová L., Regec V.
The Questionnaire Survey in the Czech Republic and Slovak Republic as a Basis for the Development of the Intelligent Database for the Persons with Autism Spectrum Disorders.
INTED2020 Proceedings.
2020.
Regec V.
Accessibility of Websites for Individuals with Visual Impairment in Relation to Validity of the Source Code in Tertiary Education.
SGEM2016 Conference Proceedings.
2016.
Regec V.
Analysis of Accessibility of the Electronic Graphic Elements and Other Focal Areas in Tertiary Education.
In Bekirogullari Z., Minas M., Thambusamy R. (Eds.)
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS.
2016.
Hanáková A., Kroupová K.
Communication disorder in people with sensory disabilities.
In Potměšil M., Titrek O., Regec V., Zafer Güneş D., Ekşioğlu S., Sezen Gültekin G. (Eds.)
ICLEL 15 Conference Proceeding Book.
2016.
Regec V.
Digital Barriers In Educating Students With Visual Impairment.
In Minas M. (Eds.)
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2016.
Pastieriková L., Urbanovská E., Smrčková K.
Employing the people with Asperger Syndrome.
In Titrek O., Potměšil M., Regec V. (Eds.)
ICLEL 15 Conference Prooceeding Book.
2016.
Regec V., Pastieriková L.
Impaired Visual Perception and Selected Aspects of e-Accessibility at Universities and Colleges.
In Bekirogullari Z., Minas M., Thambusamy R. (Eds.)
The European Proceedings of Social and Behavioural Sciences EpSBS.
2016.
Hanáková A., Horváthová I., Kučera P., Kunhartová M., Pastieriková L., Regec V., Stejskalová K., Urbanovská E.
Attitudes of Gifted Children to People with Disabilities.
Society, Integration, Education. Proceedings of the International Scientific Conference.
2015.
Regec V.
e-Accessibility in Educating Students with Visual Impairment.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
ICERI2015 Proceedings.
2015.
Regec V.
Evaluation of Determinants of e-Accessibility in the Context of Visual Impairment.
SGEM2015 Conference Proceedings.
2015.
Regec V.
Degree of visual impairment and its influence on the secondary school students’ relationship towards ICTs.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
EDULEARN14 Proceedings.
2014.
Regec V., Regec M.
Digital Barriers for Students with Visual Impairments at Universities in the Slovak Republic.
In Uslu F. (Eds.)
Proceedings of INTCESS14 - International Conference on Education & Social Sciences.
2014.
Regec V.
e-Exclusion and e-Inclusion of Students with Visual Impairment at Secondary Schools and Universities in the Slovak Republic.
In . (Eds.)
INTED2014 Proceedings.
2014.
Regec V.
e-Prístupnosť verejnej správy pre jednotlivcov so zrakovým postihnutím.
In Krajčí P., Lezo M., Fuchsová M. (Eds.)
Inovácie v teórii a praxi výchovnej a komplexnej rehabilitácie osôb so zdravotným postihnutím.
2014.
Regec V.
Mathematics In Inclusive Education Of Blind Students In Secondary Schools In The Czech Republic.
INTE 2014. Proceedings Book. Volume 3/5.
2014.
Regec V.
The Development of e-Accessibility in Slovak Public Administration for Persons with Visual Impairments.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Regec V.
Visual Impairment and Digital Barriers at University and College Web Portals.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
ICERI2014 Proceedings.
2014.
Pastieriková L., Regec V.
Centrum podpory študentov so špecifickými potrebami na Univerzite Palackého v Olomouci v kontexte starostlivosti o študentov so špecifickými potrebami v terciárnom vzdelávaní v Českej republike.
Osoby so zdravotným znevýhodnením v kontexte súčasnej špeciálnej pedagogiky a súvzťažných vied.
2013.
Regec V.
Digitálna diskriminácia študentov a záujemcov o štúdium so zrakovým postihnutím v podmienkach vysokých škôl.
Osoby so zdravotným znevýhodnením v kontexte súčasnej špeciálnej pedagogiky a súvzťažných vied.
2013.
Regec V.
The Use of the Automated Vocal Analysis in Screening Children with Autism Spectrum Disorder.
Virtual Conference Human and Social Sciences at the Common Conference - HASSACC 2013.
2013.
Regec V.
Využitie automatickej vokálnej analýzy ako jednej z možností skríningu detí s poruchami autistického spektra.
In Hutyrová M. (Eds.)
Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice.
2013.
Stejskalová K.
Efektivní komunikace jako jeden z indikátorů kvality života.
In Regec V. (Eds.)
Sborník příspěvků z konference Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením.
2012.
Lacková K.
Komunikace s osobami se získaným zrakovým postižením.
In Regec V., Růžičková V. (Eds.)
Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením.
2012.
Joklíková H.
Specifika komunikace s osobami seniorského věku se zrakovým postižením.
In Regec V. (Eds.)
Sborník příspěvků z konference Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením.
2012.
Říhová A., Vitásková K., Mlčáková R.
Strategie zvyšující efektivitu komunikačního procesu s jedincem s poruchou autistického spektra.
In Regec V. (Eds.)
Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením.
2012.
Weilová M.
Vliv breptavosti na niterné prožívání komunikace jedince.
In Regec V. (Eds.)
Sborník příspěvků z konference Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením.
2012.
Regec V.
Vybrané aspekty využitia informačných a komunikačných technológií v teórii a praxi.
In Regec V. (Eds.)
Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením.
2012.
Regec V.
Hodnotenie prístupnosti webových stránok pre používateľov so zdravotným postihnutím.
In . (Eds.)
X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. Dramaterapeutická konference.
2010.
Finková D., Ludíková L., Růžičková V., Regec V., Voženílek V., Vondráková A.
Integration of visually impaired people in the knowledge society.
In Růžičková V. (Eds.)
First Part of the Pre-Cnferece Proseedings of the Special Focus on 10 th ICESKS: information, Communication, and Economic Sciences in the knowledge Society.
2010.
KNIHA - CELEK
Karunová H., Cieslar J., Flekačová L., Bednárová L., Pazourková L., Regec V.
Komunikační mosty v podpoře rozvoje osob s poruchami autistického spektra a jiných skupin jedinců s postižením.
2021.
Šmelová E., Souralová E., Petrová A., Ludíková L., Plevová I., Pastieriková L., Regec V., Vavrdová A., Langer J., Provázková Stolinská D., Kozáková Z., Rašková M., Miklánková L., Fasnerová M., Petrová J.
Social aspects of elementary school inclusion in the context of international research.
2017.
Šmelová E., Souralová E., Petrová A., Ludíková L., Plevová I., Pastieriková L., Regec V., Vavrdová A., Langer J., Petrová J., Provázková Stolinská D., Suchánková E., Hrbáčková K., Kozáková Z., Miklánková L., Fasnerová M.
Společenské aspekty inkluze.
2017.
Regec V.
Hodnotenie e-Prístupnosti v kontexte zrakového postihnutia na vysokých školách v Českej a Slovenskej republike.
2016.
Kroupová K., Hanáková A., Regec V., Pastieriková L., Krahulcová K., Urbanovská E., Růžička M., Martinková E., Baše L., Vožechová J.
Slovník speciálněpedagogické terminologie.
2016.
Finková D., Langer J., Michalík J., Kozáková Z., Hutyrová M., Regec V., Pastieriková L., Joklíková H., Horváthová I., Křížkovská P., Hubištová M., Švecová V., Kasáčková J.
Determinanty inkluze osob se zdravotním postižením.
2014.
Ludíková L., Fink M., Horváthová I., Hutyrová M., Kantor J., Majerová H., Regec V., Růžička M., Tomalová P., Gebauerová M., Klusová K., Laštovičková V., Opavová K.
Kvalita života osob se speciálními potřebami.
2013.
Langer J., Regec V., Štencl J.
Práce studenta v LMS Unifor.
2013.
Jurkovičová P., Regec V.
Úvod do speciálněpedagogického poradenství.
2013.
Souralová E., Ptáčková K., Michalíková M., Kučera P., Langer J., Regec V.
Veselé čtení 4 - čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením (2. díl).
2013.
Jurkovičová P., Regec V.
Základy speciálněpedagogického poradenství.
2013.
RŮŽIČKOVÁ V., FINKOVÁ D., Joklíková H., REGEC V., STEJSKALOVÁ K.
Basics of special education of persons with visual impairment.
2012.
Regec V., Stejskalová K.
Komunikace a lidé se specifickými potřebami.
2012.
FINKOVÁ D., REGEC V., RŮŽIČKOVÁ V., STEJSKALOVÁ K.
Speciální pedagogika se zaměřením na možnosti rozvoje a podpory osob se zrakovým postižením.
2012.
Hanáková A., Krahulcová K., Martinková E., Pastieriková L., Regec V., Stejskalová K., Urbanovská E., Vožechová J.
1000 pojmů ze speciální pedagogiky.
2012.
Voženílek V., Ludíková L., Růžičková V., Finková D., Vondráková A., Kozáková M., Doležal J., Regec V.
Hmatové mapy technologií 3D tisku.
2010.
Regec V.
Evaluation of Web Accessibility in Slovak Republic.
Evaluation of Web Accessibility in Slovak Republic.
2009.
Souralová E., Ptáčková K., Michalíková M., Langer J., Regec V.
Veselé čtení 1- Čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením.
Veselé čtení 1.
2009.
Regec V.
Prístupnosť webových stránok v Slovenskej republike.
Prístupnosť webových stránok v Slovenskej republike.
2008.
Regec V.
Metodická príručka na vytváranie a používanie prístupných elektronických dokumentov.
Příručka.
2007.
KAPITOLA V KNIZE
Pastieriková L., Regec V.
Komunikace a lidé s mentálním postižením.
Komunikace a lidé se specifickými potřebami.
2012.
Regec V.
Účasť Európskej únie v oblasti riešenia problematiky celoživotného vzdelávania a uplatnenia osôb so špecifickými potrebami.
Přístup k osobám se specifickými potřebami v zemích EU z pohledu vzdělávání dospělých.
2008.
ABSTRAKT
Regec V., Regec M.
Selected Aspects of the Evaluation of e-Accessibility in the Context of Visual Impairment at Universities in the Czech Republic and Slovakia.
EDULEARN14 Proceedings.
2014.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Karunová H., Cieslar J., Flekačová L., Regec V., Bednárová L., Pazourková L.
Dotazníkové šetření v rámci České a Slovenské republiky jako základ pro vývoj inteligentní databáze určené osobám s poruchami autistického spektra či jiných skupin jedinců s postižením.
2020.
Karunová H., Cieslar J., Regec V., Bednárová L., Flekačová L.
Projekt zaměřený na vývoj inteligentní databáze pro podporu rozvoje jedinců s poruchami autistického spektra a jiných skupin.
2019.
Marečková J., Regec V.
Pilot project: Evidence-Based methodology in education of future teachers.
2018.
Pastieriková L., Regec V.
Studium na UP v Olomouci ve světle inkluze.
2015.
Ludíková L., Regec V.
The Influence of Expressive Language of Children with Autism Spectrum Disorder on Their Quality of Life.
2013.
KRAHULCOVÁ K., STEJSKALOVÁ K., REGEC V., Vožechová J., URBANOVSKÁ E., HANÁKOVÁ A., PASTIERIKOVÁ L.
Terminologická gramotnost studentů speciální pedagogiky na UP v Olomouci.
2011.
Regec V.
Automatické nástroje a metodika hodnotenia prístupnosti webových stránok v SR.
Podporné centrum pre zrakovo postihnutých študentov.
2009.
Regec V.
Automatické nástroje hodnotenia prístupnosti webových stránok.
Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska.
2009.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Regec V.
4th ic-PSIRS International Conference on Political Science, International Relations and Sociology.
2017.
Růžička M., Valenta M., Regec V., Chrastina J., Krahulcová K., Gray A., Sampey T.
Adiktologická středa II.
2015.
Hanáková A., Stejskalová K., Urbanovská E., Horváthová I., Kunhartová M., Kučera P., Pastieriková L., Regec V.
Komunikace s osobami se zdravotním postižením - workshop pro Klub nadaných dětí Olomouc I.
2014.
Hanáková A., Stejskalová K., Urbanovská E., Horváthová I., Kunhartová M., Kučera P., Pastieriková L., Regec V.
Komunikace s osobami se zdravotním postižením - workshop pro Klub nadaných dětí Olomouc II.
2014.
Regec V.
Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením.
2012.
KRAHULCOVÁ K., STEJSKALOVÁ K., REGEC V., Vožechová J., URBANOVSKÁ E., HANÁKOVÁ A., PASTIERIKOVÁ L.
Tisíc pojmů ze speciální pedagogiky.
2011.
AUDIOVIZUÁLNÍ MATERIÁL
SOURALOVÁ E., LANGER J., REGEC V., KUČERA P., MICHALÍKOVÁ M., PTÁČKOVÁ K.
Veselé čtení 3. Čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením.
Veselé čtení 3. Čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením.
2011.
Ptáčková K., Souralová E., Michalíková M., Langer J., Regec V.
Veselé čtení 2 – čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením.
In Dudek A. (Eds.)
Veselé čtení 2. Čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením.
2010.
Souralová E., Ptáčková K., Michalíková M., Langer J., Regec V., Dudek A.
Veselé čtení 1. Čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením.
Veselé čtení 1. Čítanka pro druhý stupeň základního vzdělávání žáků se sluchovým postižením.
2009.
PROTOTYP, FUNKČNÍ VZOREK
Ludíková L., Finková D., Růžičková V., Regec V.
Tyflomapa typ A: orientační plán.
2009.
Ludíková L., Finková D., Růžičková V., Regec V.
Tyflomapa typu A - Hypsometrie.
2009.
Ludíková L., Růžičková V., Finková D., Regec V.
Tyflomapa typu A - Kartogram.
2009.
Ludíková L., Růžičková V., Finková D., Regec V.
Tyflomapa typu A - Politická mapa.
2009.
Ludíková L., Růžičková V., Finková D., Regec V.
Vzorkovník pro tyflomapy typu A.
2009.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Regec V.
Počítačové hry v životě žáků se sluchovým postižením.
Počítačové hry v životě žáků se sluchovým postižením.
2010.
Regec V.
Přínos asistenta pedagoga při vzdělávání integrovaného žáka se speciálními potřebami.
Přínos asistenta pedagoga při vzdělávání integrovaného žáka se speciálními potřebami.
2010.
Regec V.
Návrh metodológie hodnotenia webových sídiel.
Návrh metodológie hodnotenia webových sídiel.
2009.
Regec V.
Školská integrace handicapovaných žáků na ZŠ v Libině.
Školská integrace handicapovaných žáků na ZŠ v Libině.
2009.
REGEC V.
Tvorba prístupných webových stránok.
Oponentský posudek.
2008.
Regec V.
Tvorba prístupných webových stránok.
Tvorba prístupných webových stránok.
2007.
PROJEKT
VEDENÍ PRÁCE
REGEC V.
Hipoterapie u dětí předškolního věku.
Bakalářská práce.
2011.
REGEC V.
Internetové poradenství ve speciální pedagogice.
Bakalářská práce.
2011.
REGEC V.
Logopedická depistáž.
Bakalářská práce.
2011.
REGEC V.
Rozvoj grafomotoriky u žáků v prvním ročníku na prvním stupni základních škol.
Diplomová práce.
2011.
REGEC V.
Specifické poruchy učení a metody jejich reedukace na 1. stupni základních škol v mikroregionu Uničovsko.
Diplomová práce.
2011.
REGEC V.
Společenství Víra a Světlo jako příklad integrace osob s mentálním postižením.
Bakalářská práce.
2011.
REGEC V.
Spolupráce rodiny a běžné mateřské školy při výchově a vzdělávání dítěte s postižením.
Bakalářská práce.
2011.
REGEC V.
Tyflografika ve vzdělávání osob se zrakovým postižením.
Bakalářská práce.
2011.
ZÁVĚREČNÁ PRÁCE
Regec V.
Prístupnosť elektronických informácií pre študentov so zrakovým postihnutím.
Prístupnosť elektronických informácií pre študentov so zrakovým postihnutím.
2010.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.