PhDr. Jitka PLISCHKE, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585635173

Ústav pedagogiky a sociálních studií

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

1.17

odborný asistent

Školní didaktika, obecná didaktika, multikulturní výchova, interkulturní výchova, výuka žáka s odlišným mateřským jazykem.

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
středa 09:30–10:30 1.17 Středeční konzultace jsou vyhrazeny především pro studenty prezenčního studia. Konzultace pro studenty kombinované formy studia probíhají v pátek, vždy je pokud možno domlouvejte předem na mejlu: jitka.plischke@upol.cz. Děkuji
VYBRANÉ PUBLIKACE
Jůvová A., Podlahová L., Dvořáková Kaněčková E., Neumeister P., Plischke J., Skopalová J., Prášilová M., Klapal V., Musilová M., Kantorová J., Kocourková V., Grecmanová H., Nováková Z. Pedagogická propedeutika. 2013. (KNIHA - CELEK)
Chudý Š., Neumeister P., Jůvová A., Plischke J., Dvořáková Kaněčková E. The Concept of Education in the Czech and Slovak Pedagogical Theries since 1989. 2013. (KNIHA - CELEK)
Jůvová A., Duda O., de Vos M., Stuit P., Velthuis Ch. Evropský učitel jako reflektivní praktik. Dovednosti pro 21. století v edukaci. In Chudý Š., Plischke J. (Eds.) 2023. (Ostatní odborná publikace (RIV))
ČLÁNEK
Ševčíková J., Plischke J., Buchtová T. Nekázeň a její reflexe učiteli a žáky konkrétní třídy. e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice. 2023.
Koribská I., Chudý Š., Plischke J. Benefits and Limits of Flipped Classroom Implementation in Higher Education. New Educational Review. 2022.
Kobzová P., Plischke J., Šemberová M. Education as a Value in the Pregraduate Studies of Education in Ukraine. European Journal of Education. 2020.
Nábělková J., Plischke J., Kobzová P. Teacher's Concept of Constructivism in Real Conditions of School Teaching. Journal of Education and Training Studies. 2018.
Chudý Š., Harits I., Plischke J. Empowering Social Capital through Indonesia Mengajar (Indonesia Teaching) Movement, Embracing the Remote Island Students. Global Journal For Research Analysis (GJRA). 2016.
Částková P., Kropáč J., Plischke J. Přínos informálního a neformálního vzdělávání pro technické vzdělávání žáků základní školy. Journal of Technology and Information Education (online). 2016.
Chudý Š., Kučerová L., Neumeister P., Plischke J., Richterová B. Mapping Approaches to Describe Fragments and Constructs Training for Novice Students. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 2015.
Chudý Š., Neumeister P., Jůvová A., Plischke J., Kvintová J. Reflection of Constructivist Theories i n Current Educational Practice. Universal Journal of Educational Research. 2015.
Chudý Š., Neumeister P., Plischke J., Buchtová T., Kučerová L., Vyhnálková P., Petrová J. The Phenomenon of Discipline and Its Conception for Novice Teachers - A Discourse Analysis. Creative Education. 2015.
Jůvová A., Chudý Š., Plischke J., Neumeister P. 21st Century Skills in University and Primary Education Curricula in the Czech Republic. e-Pedagogium (print). 2015.
Chudý Š., Neumeister P., Plischke J., Richterová B., Buchtová T. Der Junglehrer und seine Erziehungskonzepte zur Disziplin und Macht. Eine Diskursanalyse. Meta. 2014.
Chudý Š., Neumeister P., Plischke J., Potměšil M., Richterová B. Novice Teachers (in the creating process of) Forming Professional Career Thinking and Teachers Beliefs. Open Journal of Social Sciences. 2014.
Kropáč J., Plischke J. Výukové metody v teorii obecné didaktiky a didaktiky technických předmětů. Trendy ve vzdělávání. 2014.
Zubatá A., Plischke J., Kropáč J. Zdroje žákova rozhodování o technice. Trendy ve vzdělávání. 2014.
Zubatá A., Plischke J. Aplikace principu kongruence v tematickém okruhu Svět práce. Trendy ve vzdělávání. 2013.
Zubatá A., Plischke J., Kropáč J. Rozvoj sebeúčinnosti žáka jako aspekt přípavy učitelů technických předmětů. Media4u Magazine. 2013.
Plischke J., Kropáč J. The Assessment of the Completeness of Educational Content Using the Example of Technical Subjects. Journal of Technology and Information Education. 2013.
Plischke J., Kropáč J. Competence as an object cathegory and achieving education results complexity. Journal of Technology and Information Education. 2012.
Zubatá A., Plischke J. Vyučovací styl učitele Světa práce a jeho volba projektové výuky. Journal of Technology and Information Education. 2012.
KROPÁČ J., ZUBATÁ A., PLISCHKE J. Sebepoznání a sebeprezentace žáka v souvislosti s jeho kariérovým rozhodováním. Journal of Technology and Information Education (online). 2011.
Kropáč J., Zubatá A., Plischke J. Sebepoznání a sebeprezentace žáka v souvislosti s jeho kariérovým rozhodováním. Journal of Technology and Information Education. 2011.
Kropáč J., Kropáč J., Plischke J. Technologie evoluce - komplexnost stavu výuky technických předmětů. Journal of Technology and Information Education (online). 2010.
Kropáč J., Plischke J. Zkušenosti žáka a výuka technických předmětů v současnosti. Edukacja-Technika-Informatyka. 2010.
Kropáč J., Kropáč J., Plischke J. Ke struktuře obsahu učiva technických předmětů v základním vzdělávání - generalizace. Journal of Technology and Information Education. 2009.
Plischke J., Kropáč J. Porozumění obsahu ve výuce technických a odborných předmětů. e-Pedagogium (online). 2007.
Kantorová J., Plischke J. Sebereflexní deníky jako podpora učení žáků. Notes. 2007.
Kropáčová J. Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem. e-Pedagogium (print). 2005.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Knees K., Plischke J. Development of Primary School Pupils Performance in Germany in the School Year 2021/22. In Veysel Kaya M., Chodnicka-Jaworska P. (Eds.) Conference Proceedings of “RSEP International Conference on Emerging Issues in Economics & Social Sciences”. 2023.
Knees K., Plischke J. Germany's education crisis – what are the possible causes? In Vyhnálková P., Plischke J., . (Eds.) AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVII Teachers4Future. 2023.
Suková M. Udělování schvalovacích doložek u středoškolských učebnic dějepisu. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Teachers4Future. 2023.
Ševčíková J., Plischke J. AUTONOMY OF BEGINNING TEACHERS AS A PROCESS AND STATE IN THE ADAPTATION PERIOD. EDULEARN22 Proceedings. 2022.
Ševčíková J., Plischke J. Beginning teachers, the importance and possibilities of their self-learning. INTED2021 Proceedings. 2021.
Kobzová P. Pojetí vybraných didaktických kategorií v prostředí základní školy na Ukrajině. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník. 2021.
Svobodová P. Připravenost studentů oboru Zdravotnický záchranář na nároky bakalářského studijního programu. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník. 2021.
Balaban V. Strategie zvládání kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník. 2021.
Ševčíková J., Plischke J., Nábělková J., Hanáková P., Lípová T. The Use of Instructional Video in Distance Learning in Secondary School; Case Study. ICERI2021 Proceedings. 2021.
Mališů P., Bryndová L. Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni základní školy. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník. 2021.
Chudý Š., Plischke J. Action Research in the Work of Primary and Secondary School Teachers. ICERI2020 Proceedings. 2020.
Sedláková E. Akademická úspěšnost – přehledová studie. In Plischke J., Vyhnálková P. (Eds.) AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XIV Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost. 2020.
Sedláková E. Akademická úspěšnost – přehledová studie. In Plischke J., Vyhnálková P. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIV - Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost. 2020.
Šemberová M., Plischke J. Hodnota vzdělání u univerzitních studentů generace 1.5 ve Velké Británii. Sborník z VIII. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd. 2020.
Kobzová P., Šemberová M. Hodnoty v dokumentech ukrajinského školství. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejichpříprava sezaměřením na mezioborovou pestrost. 2020.
Šemberová M., Koribská I., Plischke J. Intercultural dimension of work as a university teacher. International Journal of Interdisciplinary Social Science Studies. 2020.
Svobodová P. Náročnost studia oboru Zdravotnický záchranář z pohledu studentů bakalářského studijního programu. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIV. 2020.
Ševčíková J. Profesní přesvědčení začínajících učitelů a self-efficacy. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XV Výzvy pro učitele v 21. století. 2020.
Balaban V., Koribská I. Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků z vybraných postkomunistických států. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIV-Recenzovaný sborník příspěvků. 2020.
Kobzová P. Hodnota vzdělání u žáků z Ukrajiny. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIII. 2019.
Plischke J., Dofková R. Learning tasks as important didactic category for the development of key competencies. ICLEL 2019 Conference Proceedings Book. 2019.
Klímová Š. Candle on the Hill: realizace Königovy ideje Camphillu v českých porevolučních podmínkách. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII. 2018.
Chudý Š., Plischke J., Sanglang W., Yao J. Primary School Education Plays an Important Role in the Development of Minority Pupils. In Vyhnálková P. (Eds.) Ústav pedagogiky a sociálních studií Pedagogické fakulty UP Olomouc XII: Odumírání lidskosti? Výchovné výzvy v současné škole. 2018.
Duda O., Nevařil J., Řeřicha V. Reflexe studentů na míru rozvíjení odborných kompetencí ve vybraných předmětech pregraduální přípravy budoucích učitelů AJ. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII. 2018.
Chudý Š., Plischke J., Sanglang W., Yao J. Research on Manchu Art Inheritance and Development in Manchu Primary School from View of Multi-Culture. In Vyhnálková P. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII: Odumírání lidskosti? Výchovné výzvy v současné škole. 2018.
Zvědělíková J., Hanáková A. Rodina pohledem dětí se sluchovým postižením. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII. 2018.
Šemberová M., Plischke J., Gregar J. Integration from the point of view of foreign students as an important factor during the formation of value of education. ICLEL 17 Conference Proceeding Book. 2017.
Chudý Š., Nábělková J., Plischke J. Psychological Aspects of Formation of Attitudes among Students at the Secondary Schools to Study. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS. 2017.
Harits I., Plischke J., Chudý Š. Constructivism and Guerilla Literacy Method in Teaching Comparative Children Literature. In . (Eds.) ICLEL2016 Proceedings. 2016.
Plischke J. Pupils with a different mother tongue in schools in the Czech Republic, their prototypes of concepts (results of the qualitative research). In . (Eds.) Prosiding seminar nasional Bahasa dan Sastra (Senabastra) VII Bahasa, Sastra dan Budaya: Kaitannya dengan isu-isu global. 2016.
Gregar J. Role of Humor in the English Language Teaching. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII. 2016.
Jůvová A., Chudý Š., Neumeister P., Plischke J., Kvintová J. Reflection od constructivist theories in current educational practice. Conference Proceedings. 2014.
Zubatá A., Kropáč J., Plischke J., Klement M. Zkušenosti žáka a jeho kariérové rozhodování ve výuce technických předmětů. MVVTP 2012. 2012.
ZUBATÁ A., PLISCHKE J., KROPÁČ J. Výuka technických předmětů, zkušenosti žáka a jeho kariérové rozhodování. In STOFFOVÁ V. (Eds.) Didmattech XXIV - problemy edukacji nauczycieli. 2011.
Plischke J., Kropáč J. KRITICKÉ MYŠLENÍ A MOŽNOSTI JEHO ROZVÍJENÍ V TECHNICKÝCH PŘEDMĚTECH NA ZŠ. In . (Eds.) Trendy ve vzdělávání 2010. Informační technologie a technické vzdělávání: Díl I. 2010.
Kropáč J., Kropáč J., Plischke J. Hodnocení techniky v přípravě učitelů technických předmětů. SCHOLA 2009. Inovácie vo výchove a vzdelávaní inžinierov. 2009.
Kropáč J., Plischke J. Porozumění technice v přípravě učitelů obecně technických předmětů. XXI. DIDMATTECH 2008: 2nd part. 2009.
Kropáč J., Plischke J. Problematika integrace vzdělávání a zásady uvědomělosti v přípravě učitelů pro technické předměty. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 2009.
Plischke J. K osobnosti učitele v malotřídních menšinových školách v olomouckém regionu před rokem 1945. Fórum o premenách školy a učitelskej profesie. Zborník príspevkov. 2008.
Kocourková V., Plischke J. Kompetence pedagogického pracovníka ve vztahu k edukaci žáků se sociálním znevýhodněním. Vzdělávání v sociokulturním kontextu. Diverzita a vzdělávací bariéry. 2008.
Kropáč J., Plischke J. Otázky v dialogu učitele a žáka technických předmětů. Technika - Informatyka - Edukacja: Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej: Tom IX. 2008.
Kropáč J., Plischke J. Porozumění obsahu jako téma oborové didaktiky technických předmětů. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 2008.
Kropáč J., Plischke J. Vyjádření cílů výuky v technických předmětech. Trendy ve vzdělávání 2008. Informační technologie a technické vzdělávání: Díl I. 2008.
Kropáč J., Plischke J. Vyjádření významu pojmu ve výuce odborných předmětů. Inovace přípravy učitelů odborných předmětů na SOŠ a SOU. 2008.
Kropáč J., Plischke J. Způsob dialogu učitele a žáka a jeho vliv na technické myšlení. Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania. 2008.
Plischke J. Historická zkušenost se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem ? řecká menšina v České republice po 2. světové válce. XXV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu : sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu. 2007.
Szotkowski R., Kropáčová J. K přínosu informačních a komunikačních technologií ke vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. Akční pole sociální práce aneb sociálněpedagogické otázky současnosti. 2007.
Szotkowski R., Plischke J. K přínosu Informačních a komunikačních technologií ke vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. In . (Eds.) Akční pole sociální práce aneb sociálněpedagogické otázky současnosti. 2007.
Kropáč J., Plischke J. Kompetence žáka a postup didaktické transformace. Technické vzdelávanie v procese zmien. 2007.
Kropáč J., Plischke J. Porozumění ve výuce odborných předmětů. SCHOLA 2007. 2007.
Kropáč J., Kropáčová J. Rozpracování kompetencí v technickém a v odborném vzdělávání. Technika - Informatyka - Edukacja: Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej: Tom 7. 2007.
Kropáč J., Kropáčová J. Souvislosti vytváření kompetencí v technickém a v odborném vzdělávání. Mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu. 2007.
Plischke J. Zum Unterrichten von Schülern mit unterschiedlichen Muttersprachen. In . (Eds.) Erfolgreich über Immersion zur Mehrsprachigkeit in der Euroregion Neisse-Nisa-Nysa. Eine Fachtagung des Bildungsnetzwerks PONTES, der PONTES-Werkstatt "Nachbarschaft un. 2007.
Kubíček Z., Kropáčová J. Aplikace principu kongruence v procesu projektování výuky. Technika - Informatika - Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej. Tom V. 2006.
Kropáč J., Kropáčová J. K POJMŮM TVORBA KURIKULA, KONSTRUKCE VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU, DIDAKTICKÁ TRANSFORMACE, DIDAKTICKÁ ANALÝZA. Trendy technického vzdělávání - sborník mezinárodní konference. 2006.
Kropáčová J., Kubíček Z. Pojem kompetence v rámcových vzdělávacích programech pro základní a střední odborné vzdělávání. Trendy ve vzdělávání 2006 - Technika a informační technologie. 2006.
Kropáč J., Kropáčová J. Postupy zjednodušení obsahu učiva technických předmětů. Technika - Informatyka ? Edukacja: Teoretycune i praktyczne problemy edukacji technicznej. 2006.
Smékalová L., Kašpárková J., Kropáčová J. Výuka pedagogických disciplin na katedře pedagogiky s celoškolskou působností PdF UP v Olomouci. Inovácie v škole. 2006.
Kropáčová J. Fremd(Sprache) verstehen - ein Bildungsproblem mit vielen Zusammenhängen. In . (Eds.) Das Rahmenbildungsprogramm in der Grundschullehrer-Ausbildung des Fachbereichs Deutsch. 2005.
Kropáčová J. K možnostem vzdělávání dvojjazyčných žáků na české základní škole. História, súčasnosť a perspektívy učiteľského vzdelávania 2. diel. 2005.
Kropáčová J., Kropáč J. Orientace na činnostní pojetí ? faktor rozvíjení oborových didaktik. Trendy technického vzdělávání - sborník mezinárodní konference. 2005.
Kropáč J., Kropáčová J. Vzájemná podmíněnost vytváření vědomostí a dovedností a didaktická transformace. Technika-Informatyka-Edukacja: Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej. 2005.
Kropáč J., Kropáčová J. Technical and information education of children and youth in the Czech Republic. In . (Eds.) Technology and education in socio-cultural perspective 2003. 2003.
KNIHA - CELEK
Poláchová Vašťatková J., Rudnicki P., Prášilová M., Dopita M., Plischke J., Vyhnálková P., Bouda T., Cervinkova H., Nowak-Dziemianowicz M., Gawlicz K., Starnawski M. Proměny české a polské pohraniční školy poskytující povinné vzdělávání po roce 1989. 2015.
Jůvová A., Podlahová L., Kaněčková E., Klapal V., Musilová M., Obst O., Plischke J., Neumeister P., Prášilová M. Učitel sekundární školy I. 2012.
PLISCHKE J. Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele. Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele. 2008.
Kropáč J., Kropáčová J. Didaktická transformace pro technické předměty. Didaktická transformace pro technické předměty. 2006.
Plischke J. Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem. Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem. 2006.
KAPITOLA V KNIZE
Chudý Š., Plischke J., Koribská I., Peng D. Activities of International Team – an Integral Part of the Modern University of the 21st Century in the Czech Republic. Internationalisation and Professionalisation in Teacher Education: Challenges and Perspectives. 2023.
Knees K., Plischke J. Early Childhood Education in the Kindergarten landscape of North-RhineWestfalia, Germany. In Kaya MV. (Eds.) Social and Economic Studies within the Framework of Emerging Global Developments, Volume -1. 2022.
Jůvová A., Plischke J. The Implementation of 21st Century Skills in the Teachers Training. The International Comparative Study. In Holz O., Aleksandrovich M., Zoglowek H., Oukhvanova I., Kohanowski J., Mende K. (Eds.) Current Trends in Higher Education in Europe. 2016.
Plischke J. Educating pupils with a Different Mother Tongue: Relevant Teacher Training Provisions. Educational change and challenges in Poland and the Czech Republic after 1989. 2013.
Plischke J. Učitel současné české školy. Učitel sekundární školy I. 2012.
Kantorová J., Plischke J. Zwiazki jezyka ojczystego z klimatem szkoly. Regionalizm, kultura i oswiata regionalna. 2010.
Kocourková V., Plischke J. Německo-český a česko-německý slovník vybraných pojmů ze sociální oblasti. Příručka sociálního pracovníka. 2008.
ABSTRAKT
Dvořáková Kaněčková E., Plischke J., Nábělková J. Historical Reconstruction of Curricular Tradition in the Czech Lands and its Impact on the Current Curriculum Revision. Histories of Educational Technologies. Cultural and Social Dimensions of Pedagogical Objectives. Book of Abstract. 2022.
Ševčíková J., Plischke J. Profesní autonomie v reflexích začínajících učitelů. In . (Eds.) Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
Ševčíková J., Plischke J., Vyhnálková P. Profesní přesvědčení učitelů v jejich sebereflexi. Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021.
Ševčíková J., Plischke J., Peng D. Profesní přesvědčení začínajících učitelů a podpora sebeučení. In Červenková I. (Eds.) Sborník anotací příspěvků XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.
Kropáč J., Kropáč, ml. J., Plischke J. Komplexnost výsledků vzdělávání v obecně technických předmětech. XXVIII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu : Sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu. 2010.
Kropáč J., Plischke J. Zastoupení přípravy na kariérové rozhodovaní žáků ve vzdělávání učitelů. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Sborník příspěvků a anotací. 2010.
Plischke J. K přípravě učitele na výuku žáků s odlišným mateřským jazykem v základní škole v ČR. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. 2008.
Plischke J. Možnosti školy při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. XXVI. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. 2008.
Plischke J., Kropáč J. Vyjádření obsahu pojmu učitelem vysoké školy. Pedagogická sposobilosť učitelov vysokých škol. 2008.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Nábělková J., Plischke J., Kobzová P., Ševčíková J. Benefits of Using the Teaching Case Study in Synchronous on-line Teaching. 2021.
Šemberová M., Koribská I., Plischke J. Intercultural dimension of work as a university teacher. 2019.
Chudý Š., Neumeister P., Plischke J., Jůvová A. Reflection of constructivist theory in current educational practice. 2014.
Plischke J. Projekte der Palacký Universität Olomouc. Kompetenzentwicklung im Kontext binational-bilingualer Bildungsprojekte. Fachkonferenz. 2008.
Kropáčová J. K výuce žáků s odlišným mateřským jazykem. Fachtagung: Erfolgreich über Immersion zur Mehrsprachigkeit in der Euroregion Neisse-Nisa- Nysa. 2007.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Chráska M., Vyhnálková P., Nováková Z., Buchtová T., Koribská I., Pitnerová D., Plischke J., Szotkowski R., Šmelová E. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů : „Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence“. 2023.
Jůvová A., Duda O., Chudý Š., Plischke J. Wave-IT Final Conference. 2022.
Chudý Š., Kropáč J., Vyhnálková P., Nováková Z., Balaban V., Koribská I., Šemberová M., Pitnerová D., Buchtová T., Peng D., Plischke J., Fasnerová M., Dvořáková Kaněčková E., Dofková R. Výzvy pro učitele v 21. století: mezinárodní vědecká konference studentů doktorských studijních programů. 2019.
Chudý Š., Nováková Z., Koribská I., Šemberová M., Vyhnálková P., Pitnerová D., Buchtová T., Balaban V., Jůvová A., Szotkowski R., Plischke J., Peng D. Mezinárodní vědecká konference studentů doktorských studijních programů s tématem Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost. 2018.
Chudý Š., Strouhal M., Szotkowski R., Peng D., Vyhnálková P., Plischke J., Nováková Z., Kropáč J., Buchtová T. Začínající učitel v měnící se společnosti. 2017.
Jůvová A., Chudý Š., Plischke J. Pre-conference Teach4Future. 2016.
Jůvová A., Chudý Š., Plischke J., Neumeister P., Pitnerová D., Švrčinová L. The development of soft skills and professional competences for European teachers. 2015.
Jůvová A., Plischke J., Dvořáková Kaněčková E., Chudý Š., Balíková L. The Voice of the European Teachers. 2013.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Kropáčová J., Kropáč J. Znalosti žáků z pohledu činností ve výuce. XXIV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu [CD-ROM]. 2006.
Ostatní odborná publikace (RIV)
Jůvová A., Duda O., de Vos M., Stuit P., Velthuis Ch. European Teacher as the reflective practitioner 21st Century Skills in Education. In Duda O., Chudý Š., Plischke J. (Eds.) 2023.
Jůvová A., Tomášková M., Duda O. School projects for development of entrepreneurship. And It’s Done – Nine crafts. A Year not only Outdoors. In Duda O., Chudý Š., Plischke J. (Eds.) 2023.
Jůvová A., Tomášková M., Duda O. School projects for development of entrepreneurship. And It’s Done – Nine crafts. A Year on only Outdoors. In Duda O., Chudý Š., Plischke J. (Eds.) 2023.
Jůvová A., Tomášková M., Duda O. Školní projekty pro rozvoj podnikavosti. A je to – Devatero řemesel. Rok nejen v přírodě. In Chudý Š., Plischke J. (Eds.) 2023.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Strouhal M., Janišová M. Posudek na knihu Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. In Plischke J. (Eds.) Oborové didaktiky a pregraduální příprava učitelů na FF UK. 2022.
Schusová M. Oponentský posudek na disertační práci Mgr. Michaely Schusové. In Plischke J., Strouhal M. (Eds.) 2021.
PROJEKT
KOCOURKOVÁ V., PLISCHKE J., VYHNÁLKOVÁ P., ŠAFRÁNKOVÁ A. The Signification of community school for socially disadvantaged pupils and their families at ISCED level 1 and 2. Grantová agentura ČR. 2011.
VEDENÍ PRÁCE
PLISCHKE J. Dějiny a současnost školství v obci Radslavice. Magisterská diplomová práce. 2011.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)