Mgr. Jitka NÁBĚLKOVÁ, Ph.D.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
1.17
Pracovní zařazení:
odborný asistent
ČLÁNEK
Nábělková J.
Benefits of Using the Teaching Case Study in Synchronous on-line Teaching.
Social Psychology of Education.
2021.
Nábělková J., Plischke J., Kobzová P.
Teacher's Concept of Constructivism in Real Conditions of School Teaching.
Journal of Education and Training Studies.
2018.
Kaduchová P., Nábělková J.
Key Competences of Nurses in Elderly Patients Education and Counselling.
IOSR Journal of Nursing and Health Science.
2017.
Kaduchová P., Nábělková J.
Reaching the Concept of Lifeling Learning in Programmes of U3A.
IOSR Journal of Research & Method in Education.
2017.
Kaduchová P., Nábělková J.
Reaching the Concept of Lifelong Learning in Programmes of U3A.
IOSR Journal of Dental and Medical Sciences.
2017.
Nábělková J., Sabová M.
Uplatnění aktivizačních metod učiteli střední odborné školy - analýza vyučovací hodiny.
e-Pedagogium (print).
2013.
Nábělková J., VYHNÁLKOVÁ P.
Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta.
Acta Humanica.
2011.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Suchánek J., Nábělková J., Pilátová L., Škultéty M., Lípová T.
Analysis of the Level and Form of Formative Assessment in Online Classes of the Primary and Lower Secondary School in the Czech Republic.
ICERI2021 Proceedings.
2021.
Suchánek J., Nábělková J.
Current State of Implementing Formative Assessment and its Obstacles in Primary and Lower-Secondary Schools in the Czech Republic.
Proceedings of 2021.
2021.
Suchánek J., Nábělková J.
Evaluation Of The Level And Form Of Formative Assessment In The Czech Republic – The Tool Creation.
EDULEARN21 Proceedings.
2021.
Ševčíková J., Plischke J., Nábělková J., Hanáková P., Lípová T.
The Use of Instructional Video in Distance Learning in Secondary School; Case Study.
ICERI2021 Proceedings.
2021.
Hájková R., Nábělková J., Glaser O., Jeníčková L., Harazimová B.
Effects of Positive Behavior Interventions and Support - Support of an Inclusive Environment for Children with Asd Diagnosis in the Czech Republic Educational Systém.
ICERI2020 Proceedings.
2020.
Plischke J., Kobzová P., Nábělková J.
Integration of Ukrainians into the czech society with a focus on education of Ukrainians pupils in schools in the Czech Republic.
ICERI2019 Proceedings.
2019.
Nábělková J.
Kazuistika chlapce s dětským autismem - informace k řešené situaci konceptu inkluze.
In Vykydalová H. (Eds.)
Podpora osob s autismem a jejich rodin v Olomouckém kraji.
2019.
Chudý Š., Nábělková J., Plischke J.
Psychological Aspects of Formation of Attitudes among Students at the Secondary Schools to Study.
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS.
2017.
Nábělková J., Plischke J.
Teaching Methods as One of the Determinants Influencing Students’ Attitudes towards the Subject of Pedagogy.
ICLEL 15 Conference Proceedings Book.
2016.
Nábělková J.
Vliv vybraných sociálně psychologických charakteristik studenta na jeho postoje ke studiu.
In . (Eds.)
Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. Sborník anotací z XVII. celostátní konference ČAPV.
2010.
Nábělková J.
Formování postojů v procesu výchovy a vzdělávání - psychodidaktické postupy učitele, metody výchovy.
Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo.
2009.
Kocourková V., Šlímová J.
Analýza případové studie dysfunkční rodiny.
SOCIALIA 2007. Prevencia sociálnopatologických javov u detí, mládeže a dospelých.
2008.
Šlímová J.
Postoje ke studiu studentů gymnázia a SZŠ.
XXVI International Colloquium on the Managment of Educational Process.
2008.
Šlímová J.
Postoje studenta ke studiu a výkonová motivace.
XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu.
2007.
Šlímová J.
Postoje studenta ke studiu a výkonová motivace.
In . (Eds.)
XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu.
2007.
Šlímová J., Vašťatková J.
Rodinné prostředí studenta a jeho postoje ke studiu.
Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu.
2007.
Vašťatková J., Šlímová J.
Rodinné prostředí studenta a jeho postoje ke studiu.
In . (Eds.)
Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník anotací + příspěvků (Sborník CD ROM) 15. konference ČAPV.
2007.
Šlímová J.
Rozvíjení žákovské motivace.
In . (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech doktorských studijních programů. V. Sborník z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007.
2007.
Šlímová J.
Rozvíjení žákovské motivace.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech doktorských studijních programů. V. Sborník z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007.
2007.
KNIHA - CELEK
KAPITOLA V KNIZE
Nábělková J.
Postoje ke studiu a jejich determinanty v procesu výchovy a vzdělávání.
Učitelské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti.
2009.
ABSTRAKT
Dvořáková Kaněčková E., Plischke J., Nábělková J.
Historical Reconstruction of Curricular Tradition in the Czech Lands and its Impact on the Current Curriculum Revision.
Histories of Educational Technologies. Cultural and Social Dimensions of Pedagogical Objectives. Book of Abstract.
2022.
Hájková R., Nábělková J.
Applied Behavior Analysis as a New Inclusive Approach in the Czech Educational System.
ICEDU 2019 Abstract Book.
2019.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Vorlíček M., Prycl D., Heidler J., Nábělková J., Mitáš J.
Promoting Active Transport and Educational Gamification: Enhancing Youth Physical Activity.
2024.
Nábělková J., Plischke J., Kobzová P., Ševčíková J.
Benefits of Using the Teaching Case Study in Synchronous on-line Teaching.
2021.
Hájková R., Nábělková J.
Applied Behavior Analysis as a New Inclusive Approach in the Czech Educational System.
2019.
Plischke J., Nábělková J.
Implementation of Dialogic Teaching with Comparison of the Primary and Secondary Schools.
2019.
Kobzová P., Plischke J., Nábělková J.
Integration of Ukrainians into the czech society with focus on education of Ukrainian pupils in schools in the Czech Republic.
2019.
RECENZE
Nábělková J.
Managing optimization process of generating space word formations.
Acta academica karviniensia.
2010.
KONFERENCE, WORKSHOP - PASIVNÍ ÚČAST
Nábělková J., Vyhnálková P.
Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta.
Rozvoj osobnosti študenta z pohľadu humanitných vied.
2010.
Nábělková J.
Rozvoj autoregulace učení.
2010.
Nábělková J.
Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu.
2009.
Nábělková J.
Multikulturní dialog.
2008.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Nábělková J.
Čevelová Martina: Vícejazyčná výchova dítěte v rodině.
Oponentský posudek diplomové práce.
2010.
Nábělková J.
Skřička Jiří: Dějiny středního školství v Přerově.
Oponentský posudek diplomové práce.
2010.
VEDENÍ PRÁCE
NÁBĚLKOVÁ J.
Evaluace učebnic psychologie pro střední zdravotnické školy.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
NÁBĚLKOVÁ J.
Faktory ovlivňující využití aktivizačních výukových metod v práci učitelů středních zdravotnických škol.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
NÁBĚLKOVÁ J.
Metody reflexe a sebereflexe v učitelské praxi na školách se zdravotnickým zaměřením.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
NÁBĚLKOVÁ J.
Postoje žáků ke škole a učení na 1. stupni základní školy.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
NÁBĚLKOVÁ J.
Profesní orientace žáků posledních ročníků zdravotnických škol.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
NÁBĚLKOVÁ J.
Profesní orientace žáků Střední zdravotnické školy v Kroměříži.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
Šlímová J.
Jak chápou učitelé funkci třídního učitele ?
bakalářská práce.
2010.
Šlímová J.
Postoje učitelů SZŠ k aktivizačním metodám ve výuce.
Diplomová práce.
2010.
Nábělková J.
Postoje učitelů SZŠ k aktivizačním metodám ve výuce.
Postoje učitelů SZŠ k aktivizačním metodám ve výuce.
2010.
Nábělková J.
Projekt firemního vzdělávání.
Projekt firemního vzdělávání.
2010.
Šlímová J.
Příčiny syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků.
Bakalářská práce.
2010.
Nábělková J.
Uplatnění aktivizačních metod ve výuce na SZŠ a VOZŠ Znojmo.
Uplatnění aktivizačních metod ve výuce na SZŠ a VOZŠ Znojmo.
2010.
Aktuálně vyučované předměty