Mgr. Jitka NÁBĚLKOVÁ, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585635153

Ústav pedagogiky a sociálních studií

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

1.17

odborný asistent

ČLÁNEK
Nábělková J. Benefits of Using the Teaching Case Study in Synchronous on-line Teaching. Social Psychology of Education. 2021.
Nábělková J., Plischke J., Kobzová P. Teacher's Concept of Constructivism in Real Conditions of School Teaching. Journal of Education and Training Studies. 2018.
Kaduchová P., Nábělková J. Key Competences of Nurses in Elderly Patients Education and Counselling. IOSR Journal of Nursing and Health Science. 2017.
Kaduchová P., Nábělková J. Reaching the Concept of Lifeling Learning in Programmes of U3A. IOSR Journal of Research & Method in Education. 2017.
Kaduchová P., Nábělková J. Reaching the Concept of Lifelong Learning in Programmes of U3A. IOSR Journal of Dental and Medical Sciences. 2017.
Nábělková J., VYHNÁLKOVÁ P. Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta. Acta Humanica. 2011.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Suchánek J., Nábělková J., Pilátová L., Škultéty M., Lípová T. Analysis of the Level and Form of Formative Assessment in Online Classes of the Primary and Lower Secondary School in the Czech Republic. ICERI2021 Proceedings. 2021.
Ševčíková J., Plischke J., Nábělková J., Hanáková P., Lípová T. The Use of Instructional Video in Distance Learning in Secondary School; Case Study. ICERI2021 Proceedings. 2021.
Nábělková J. Kazuistika chlapce s dětským autismem - informace k řešené situaci konceptu inkluze. In Vykydalová H. (Eds.) Podpora osob s autismem a jejich rodin v Olomouckém kraji. 2019.
Chudý Š., Nábělková J., Plischke J. Psychological Aspects of Formation of Attitudes among Students at the Secondary Schools to Study. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS. 2017.
Nábělková J. Vliv vybraných sociálně psychologických charakteristik studenta na jeho postoje ke studiu. In . (Eds.) Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. Sborník anotací z XVII. celostátní konference ČAPV. 2010.
Kocourková V., Šlímová J. Analýza případové studie dysfunkční rodiny. SOCIALIA 2007. Prevencia sociálnopatologických javov u detí, mládeže a dospelých. 2008.
Šlímová J. Postoje ke studiu studentů gymnázia a SZŠ. XXVI International Colloquium on the Managment of Educational Process. 2008.
Šlímová J. Postoje studenta ke studiu a výkonová motivace. XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. 2007.
Šlímová J. Postoje studenta ke studiu a výkonová motivace. In . (Eds.) XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. 2007.
Šlímová J., Vašťatková J. Rodinné prostředí studenta a jeho postoje ke studiu. Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. 2007.
Vašťatková J., Šlímová J. Rodinné prostředí studenta a jeho postoje ke studiu. In . (Eds.) Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník anotací + příspěvků (Sborník CD ROM) 15. konference ČAPV. 2007.
Šlímová J. Rozvíjení žákovské motivace. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech doktorských studijních programů. V. Sborník z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 2007.
Šlímová J. Rozvíjení žákovské motivace. In . (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech doktorských studijních programů. V. Sborník z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 2007.
KAPITOLA V KNIZE
Nábělková J. Postoje ke studiu a jejich determinanty v procesu výchovy a vzdělávání. Učitelské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti. 2009.
ABSTRAKT
Dvořáková Kaněčková E., Plischke J., Nábělková J. Historical Reconstruction of Curricular Tradition in the Czech Lands and its Impact on the Current Curriculum Revision. Histories of Educational Technologies. Cultural and Social Dimensions of Pedagogical Objectives. Book of Abstract. 2022.
Hájková R., Nábělková J. Applied Behavior Analysis as a New Inclusive Approach in the Czech Educational System. ICEDU 2019 Abstract Book. 2019.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Chudý Š., Kropáč J., Nováková Z., Vyhnálková P., Balaban V., Peng D., Fasnerová M., Nábělková J., Plischke J. Teachers4Future. 2021.
RECENZE
Nábělková J. Managing optimization process of generating space word formations. Acta academica karviniensia. 2010.
KONFERENCE, WORKSHOP - PASIVNÍ ÚČAST
Nábělková J., Vyhnálková P. Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta. Rozvoj osobnosti študenta z pohľadu humanitných vied. 2010.
Nábělková J. Rozvoj autoregulace učení. 2010.
Nábělková J. Multikulturní dialog. 2008.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Nábělková J. Čevelová Martina: Vícejazyčná výchova dítěte v rodině. Oponentský posudek diplomové práce. 2010.
Nábělková J. Skřička Jiří: Dějiny středního školství v Přerově. Oponentský posudek diplomové práce. 2010.
VEDENÍ PRÁCE
NÁBĚLKOVÁ J. Evaluace učebnic psychologie pro střední zdravotnické školy. Bakalářská diplomová práce. 2011.
NÁBĚLKOVÁ J. Postoje žáků ke škole a učení na 1. stupni základní školy. Bakalářská diplomová práce. 2011.
NÁBĚLKOVÁ J. Profesní orientace žáků posledních ročníků zdravotnických škol. Bakalářská diplomová práce. 2011.
NÁBĚLKOVÁ J. Profesní orientace žáků Střední zdravotnické školy v Kroměříži. Bakalářská diplomová práce. 2011.
Šlímová J. Jak chápou učitelé funkci třídního učitele ? bakalářská práce. 2010.
Nábělková J. Postoje učitelů SZŠ k aktivizačním metodám ve výuce. Postoje učitelů SZŠ k aktivizačním metodám ve výuce. 2010.
Nábělková J. Projekt firemního vzdělávání. Projekt firemního vzdělávání. 2010.
Šlímová J. Příčiny syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků. Bakalářská práce. 2010.
Nábělková J. Uplatnění aktivizačních metod ve výuce na SZŠ a VOZŠ Znojmo. Uplatnění aktivizačních metod ve výuce na SZŠ a VOZŠ Znojmo. 2010.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Souvislá odborná praxe 1 KPG/SP1@ LS Cv 0
Reflexe souvislých odborných praxí KPG/KRPB@ ZS 1
Cvičení ke školní didaktice KPG/KCŠD@ LS 8
Školní didaktika - Kurikulum KPG/KDKU@ ZS 7
Školní didaktika - Kurikulum KPG/KDKU@ LS 6
Kurikulum školských zařízení KPG/VKS@ ZS Cv 1
Kurikulum školských zařízení KPG/VKS@ ZS 1
Školní didaktika KPG/KŠDI@ LS 8
Náslechová praxe s reflexí KPG/NPX@ LS 0
Souvislá odborná praxe 2 KPG/VX2@ ZS Cv 0
Kurikulum školských zařízení KPG/KŠZ@ ZS 1
Kurikulum školských zařízení KPG/KŠZ@ ZS Cv 1
Učitel a hodnocení výsledků učení KPG/WHVU@ ZS 7
Nástroje ověř. výsledků učení v ob. did. KPG/WOVU@ ZS 4
Kurikulum školských zařízení KPG/KKŠZ@ ZS 11
Cvičení ke školní didaktice- Kurikulum KPG/KKUR@ ZS 14
Cvičení ke školní didaktice- Kurikulum KPG/KKUR@ LS 15
Cvičení ke šk. didaktice - Kurikulum KPG/CKUR@ ZS Se 0
Cvičení ke šk. didaktice - Kurikulum KPG/CKUR@ ZS Cv 6
Kurikulum školských zařízení KPG/KVKS@ ZS 11
Souvislá odborná praxe 2 KPG/PO2@ ZS Cv 0
Školní didaktika - Kurikulum KPG/DKU@ ZS 1
Průběžná praxe s reflexí KPG/PPX@ ZS Cv 0
Obecná a školní didaktika KPG/W2ODI ZS 4
Obecná a školní didaktika KPG/W2ODI ZS Cv 0
Souvislá odborná praxe 2 KPG/KVX2@ ZS Cv 0
Obecná didaktika KPG/KODS@ LS 4
Praxe k bakalářské práci KPG/PXB@ LS Cv 0
Praxe na vícedenní akci pro děti a ml. KPG/PXV@ LS Cv 0
Reflexe souvislých odborných praxí KPG/RPB@ ZS Cv 0
Tvorba kurikula KPG/WTK1@ LS Cv 14

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)