Mgr. Eva DVOŘÁKOVÁ KANĚČKOVÁ, Ph.D.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
1.11
Pracovní zařazení:
odborný asistent
Konzultační hodiny:
Pravidelné | Místnost: | Poznámka: | |
---|---|---|---|
pátek | – | 1.11 | konzultace pro kombinované studenty, termín je nutné domluvit dopředu emailem |
VYBRANÉ PUBLIKACE
Dvořáková Kaněčková E.
Formation and instutionalisation of education for female teachers, during the second half of the 19th century in the Czech lands.
History of Education and Children's Literature.
2013.
(ČLÁNEK)
Dvořáková Kaněčková E.
Genderové aspekty v dějinách pedagogiky. Žena jako objekt výchovy a její diskursivní rekonsrukce.
In Cabanová V., Neumeister P. (Eds.)
2014.
(DISERTAČNÍ PRÁCE)
Dvořáková Kaněčková E.
Feminizace učitelské profese aneb profesionalizace žen učitelek jako důsledek institucionalizace primární edukace.
In Vužňáková K., Hnatová J. (Eds.)
Zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou organizovanou Pedagogickou fakultou Prešovskej univerzity v Prešove pri príležitosti 70. výročia založenia Pedagogickej fakulty v Prešove.
2019.
(PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU)
Dvořáková Kaněčková E.
Výchova dívek k podnikavosti ve druhé polovině 19. Století.
In Slavíčková P., Tomčík J. (Eds.)
Znalosti pro tržní praxi 2015: ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti. Sborník z mezinárodní vědecké konference.
2015.
(PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU)
Stránská E.
VZTAH PREGRADUÁLNÍCH STUDENTŮ UČITELSTVÍ NEJEN K PROBLEMATICE GENDEROVÉ LINGVISTIKY.
In Kaněčková E. (Eds.)
Pedagogica Actualis II.
2011.
(PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU)
Kaněčková E.
GENDER A JEHO VLIV NA PODOBU STŘEDOVĚKÉ VZDĚLANOSTI.
In . (Eds.)
Sborník z VII. ročníku konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktroských studijních programů VII.
2010.
(PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU)
Fasnerová M., Buchtová T., Dvořáková Kaněčková E., Blažková H., Hawliczková L., Blašková K., Hermanová R.
Examining the Level of Reading Literacy Among Primary School Pupils After the First Evaluation Period According to the Current Curriculum.
2020.
(KNIHA - CELEK)
Dvořáková Kaněčková E.
Výchova dívek v Čechách a na Moravě - Školství v 19. století genderovou perspektivou.
2020.
(KNIHA - CELEK)
Fasnerová M., Buchtová T., Dvořáková Kaněčková E., Blažková H., Hawliczková L., Blašková K., Hermanová R.
Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ.
2020.
(KNIHA - CELEK)
Jůvová A., Podlahová L., Dvořáková Kaněčková E., Neumeister P., Plischke J., Skopalová J., Prášilová M., Klapal V., Musilová M., Kantorová J., Kocourková V., Grecmanová H., Nováková Z.
Pedagogická propedeutika.
2013.
(KNIHA - CELEK)
Chudý Š., Neumeister P., Jůvová A., Plischke J., Dvořáková Kaněčková E.
The Concept of Education in the Czech and Slovak Pedagogical Theries since 1989.
2013.
(KNIHA - CELEK)
Dvořáková Kaněčková E.
Obraz baťovského vzdělávání a výchovy pracující mládeže na stránkách podnikového tisku.
Vzdělávací snahy firmy Baťa - vybrané problémy.
2014.
(KAPITOLA V KNIZE)
Kaněčková E.
Maskulinní identita jako důsledek a problém genderové výchovy.
Konstrukce maskulinní identity v minulosti a současnosti. Koncepty, metody, perspektivy.
2012.
(KAPITOLA V KNIZE)
Dvořáková Kaněčková E.
Discourse Analysis as a Postmodern Approach to Gender History in the History of Education.
ISCHE 42: Book of Abstracts.
2021.
(ABSTRAKT)
KANĚČKOVÁ E.
Diskurzy ženství v 19. století a jejich dopady a projevy v oblasti ženské vzdělanosti a vzdělávání.
2011.
(PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER)
KANĚČKOVÁ E.
Methodological and theoretical background of analysis of gender stereotypes in history of Czech education.
2011.
(PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER)
ČLÁNEK
Kaněčková E.
Women´s Education in a Reflection of "Hasner Act" at the End of the 19th century.
e-Pedagogium (print).
2010.
Kaněčková E.
Proměny edukace žen v závislosti na sociokulturních determinantech v dějinách-gender jako determinant výchovy v historické perspektivě.
Acta Humanica.
2009.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Staskuniene L.
Actualization of the Phd Students’ Intercultural Competencies In a Context of Globalization.
In Poláchová Vašťatková J., Dvořáková Kaněčková E. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
2014.
Blažek T.
Objekt ako výtvarná stratégia v edukácii.
In Poláchová Vašťatková J., Dvořáková Kaněčková E. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
2014.
Vicherková D.
Úroveň strategií čtenářských dovedností žáků na konci období ZŠ. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
In Vašťatková M., Dvořáková Kaněčková E. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
2013.
NÁDVORNÍKOVÁ P.
Výzkum vlivu domácího násilí a týrání dětí na školní prospěch dítěte v roli žáka-studenta.
In KANĚČKOVÁ E., POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ J. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
2011.
Stolinská D.
Vyučovací styl učitele jako determinanta ovlivňující interakci učitel-žák v edukačním procesu.
In Kaněčková E., . (Eds.)
Sborník příspěvků ze VII. ročníku konference.
2010.
Kaněčková E.
Problematika metodologie současného historického přístupu v dějinách pedagogiky.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VI.
2009.
Nakládalová P.
Sociokulturně znevýhodněné děti - děti imigrantů.
In Poláchová Vašťatková J., Kaněčková E. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
2009.
KNIHA - CELEK
Jůvová A., Podlahová L., Kaněčková E., Klapal V., Musilová M., Obst O., Plischke J., Neumeister P., Prášilová M.
Učitel sekundární školy I.
2012.
ABSTRAKT
Dvořáková Kaněčková E., Plischke J., Nábělková J.
Historical Reconstruction of Curricular Tradition in the Czech Lands and its Impact on the Current Curriculum Revision.
Histories of Educational Technologies. Cultural and Social Dimensions of Pedagogical Objectives. Book of Abstract.
2022.
Dvořáková Kaněčková E.
Formation and Institutionalization of (Women) Teachers Education during the Second Half of the 19th Century in the Czech Lands.
The Development of Teacher Education in the Countries of Central and South-Eastern Europe.
2012.
Kaněčková E.
(Re) Konstrukce vyššího dívčího vzdělávání v 2. polovině 19. století, jakožto institucionálního nástroje proměn dominantního vzdělávacího diskursu.
Univerzita karlova v Praze - Pedagogická fakulta.
2012.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Dvořáková Kaněčková E.
“Svět ve škole” v pojetí reálného vyučování elementárních škol v průběhu dlouhého 19. století.
2024.
Dvořáková Kaněčková E.
Historical Reconstruction of Curricular Tradition in the Czech Lands and its Impact on the Current Curriculum Revision.
2022.
Dvořáková Kaněčková E.
Cesta k feminizaci učitelské profese v historické perspektivě.
2019.
Dvořáková Kaněčková E.
Feminizace učitelské profese aneb profesionalizace žen učitelek jako důsledek institucionalizace primární edukace.
2019.
KANĚČKOVÁ E.
Maskulinní identita jako důsledek a problém genderové výchovy.
2011.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Chudý Š., Kropáč J., Vyhnálková P., Nováková Z., Balaban V., Koribská I., Šemberová M., Pitnerová D., Buchtová T., Peng D., Plischke J., Fasnerová M., Dvořáková Kaněčková E., Dofková R.
Výzvy pro učitele v 21. století: mezinárodní vědecká konference studentů doktorských studijních programů.
2019.
Poláchová Vašťatková J., Dvořáková Kaněčková E., Opletalová A., Kocourková V.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
2013.
Jůvová A., Plischke J., Dvořáková Kaněčková E., Chudý Š., Balíková L.
The Voice of the European Teachers.
2013.
KANĚČKOVÁ E., POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ J., BAČÍKOVÁ A., SZOTKOWSKI R.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.
2011.
Kaněčková E., Poláchová Vašťatková J.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
2010.
Kaněčková E.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
2009.
Kaněčková E.
Tradice veřejného demokratického vzdělávání v českých zemích.
2009.
SBORNÍK - CELEK
Poláchová Vašťatková J., Kaněčková E.
Sborník z VII. ročníku konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
Sborník z VII. ročníku konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
2010.
RECENZE
Dvořáková Kaněčková E.
Creating the New (Slavic) World through Education – A Comparison of the Educational Discussions between the Slovenes and the Czech.
In Dvořáková Kaněčková E. (Eds.)
History of Education & Childrens Literature.
2020.
Dvořáková Kaněčková E.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.
e-Pedagogium (print).
2013.
KONFERENCE, WORKSHOP - PASIVNÍ ÚČAST
Dvořáková Kaněčková E.
Aspekty profesionalizace uřitelského vzdělávání ve střední a jihovýchodní Evropě - historické a systematické otázky.
2013.
Kaněčková E.
Genderová rovnost jako sociální inovace: Rovné příležitosti v měnícícm se vědeckém prosředí.
2011.
Kaněčková E.
Maskulinní identita jako důsledek a problém genderové výchovy.
2011.
Kaněčková E.
Transformation of gender culture in czech society 1948-1989.
2011.
Kaněčková E.
Seminář k formální a jazykové stránce disertační práce.
2010.
Kaněčková E.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
2009.
Kaněčková E.
Sociálne a kultúrne determinanty v edukácii.
2009.
Kaněčková E.
Tradice veřejného demokratického vzdělávání v českých zemích.
2009.
Kaněčková E.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VI.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VI.
2008.
PROJEKT
STRÁNSKÁ E., KANĚČKOVÁ E., NEUMEISTER P., KROBOTOVÁ M., HOLČÁK L.
Deskripce a analýza genderových diferencí v jazykových strukturách současné mládeže (genderová lingvistika jako aktuální podnět pro současnou didaktiku českého jazyka).
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
2011.
VEDENÍ PRÁCE
KANĚČKOVÁ E.
Genderová problematika na základních školách.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
KANĚČKOVÁ E.
Vývoj péče o lidi s mentálním a kombinovaným postižením v Olomouci a okolí po roce 1989.
Bakalářská diplomová práce.
2011.
Aktuálně vyučované předměty
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.