Mgr. Vlado BALABAN, Ph.D.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
1.05
Pracovní zařazení:
odborný asistent
Konzultační hodiny:
Pravidelné | Místnost: | Poznámka: | |
---|---|---|---|
pondělí | 10:30–11:30 | 1.05 | Konzultace pro kombinovanou formu studia jsou možné vždy na základě předchozí e-mailové domluvy. |
VYBRANÉ PUBLIKACE
Balaban V., Koribská I., Chudý Š.
The Associations among the Academic Self-Concept Elements of Entry level Academic Staff.
The European Journal of Social & Behavioural Sciences.
2019.
(ČLÁNEK)
ČLÁNEK
Šmída J., Čech T., Blábolilová N., Slívová E., Balaban V., Daněk J., Hormandlová T., Kohoutová D.
Sociální pedagogové v českých školách.
Sociální pedagogika.
2023.
Balaban V.
The Relationship between Objectively Measured Physical Activity and Fundamental Motor Skills in 8 to 11 Years Old Children from the Czech Republic.
Montenegrin Journal of Sports Sciences and Medicine.
2018.
Balaban V., Bešić D.
Vztah mezi tělesnou zdatností a pohybovými dovednostmi u dětí středního školního věku.
Studia Sportiva.
2017.
Bešić D., Balaban V.
The Relationship between Physical Activity and Health-Related Physical Fitness Components in 9-11-Year-Old Children.
Studia Kinanthropologica.
2016.
Bešić D., Balaban V.
Differences between various household income backgrounds in relation to objectively measured physical activity in Czech elementary school-aged children.
Research in physical education, sport and health.
2015.
Balaban V., Miklánková L.
Comparison of the level of physical ability of children from Bosnia and Herzegovina and Czech Republic in the context of the stimulus to physical activity.
Acta Universitatis Matthiae Belii, Physical Education and Sport.
2014.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Šmída J., Čech T., Hormandlová T., Balaban V.
Social pedagogues and their professional application in Czech schools.
INTED2024 Proceedings.
2024.
Šmída J., Čech T., Balaban V.
Role sociálního pedagoga ve škole při komunikaci s rodinou žáka (nejen) se sociálním znevýhodněním.
In Knytl M., Marešová A. (Eds.)
SOCIALIA 2023. Sociálně pedagogická analýza současné rodiny.
2023.
Šmída J., Čech T., Hormandlová T., Balaban V.
Transformation of the needs of elementary schools in the context of the education of socially disadvantaged pupils.
ICERI2023 Proceedings.
2023.
Stijepić I., Balaban V.
Uticaj eksperimentalnog programa vježbanja na motoričke sposobnosti osoba starije životne dobi.
In Grujić R., Stijepić M. (Eds.)
Zbornik radova Naučna konferencija SANUS 2022.
2022.
Krajňáková M.
Analýza českých pedagogických periodik se zaměřením na školní poradenství.
In Balaban V., Buchtová T. (Eds.)
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI.
2021.
Svobodová P.
Hodnocení náročnosti bakalářského studijního programu zdravotnické záchranářství studenty závěrečného ročníku.
In Buchtová T., Balaban V. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků.
2021.
Balaban V.
Strategie zvládání kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy.
In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník.
2021.
Bačíková B., Babická B.
Student Evaluation of Online Learning: A Case Study.
In Balaban V., Buchtová T. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků.
2021.
Balaban V.
Studium sociální pedagogiky na vysokých školách v Bosně a Hercegovině a v Chorvatsku.
In Buchtová T., Balaban V. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků.
2021.
Balaban V., Koribská I.
Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků z vybraných postkomunistických států.
In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIV-Recenzovaný sborník příspěvků.
2020.
Balaban V., Buchtová T., Chudý Š.
Beginner Physical Education Teacher And Concept Of Discipline: Comparison From Two Countries.
In Besedová P., Heinrichová N., Ondráková J. (Eds.)
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences.
2019.
Balaban V.
Problém kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na druhém stupni základních škol.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIII.
2019.
Balaban V., Chudý Š., Buchtová T.
The Novice Physical Education Teacher And Solving A Gym Discipline.
In Lupu E., Niculescu G., Sabău E. (Eds.)
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS.
2019.
Balaban V., Koribská I.
Academic Self-Efficacy of the Beginning University Teachers.
ICLEL 18 Conference Proceeding Book.
2018.
Opletalová A., Nováková Z., Balaban V.
Financing of Regional Education from the Perspective of Secondary Schools.
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS.
2018.
Balaban V., Miklánková L.
Hodnocení hrubé motoriky u dětí předškolního věku.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII.
2018.
Bešić D., Balaban V.
Number of steps and sedentary time during two weekdays and two weekend days in 7–10 years old children who did not meet steps/day recommendation.
Proceedings of the 11th International Conference on Kinanthroplogy.
2017.
Balaban V., Bešić D.
Hodnocení tělesné zdatnosti u dětí středního školního věku.
In . (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XI.
2016.
KNIHA - CELEK
Šmelová E., Petrová J., Berčíková A., Miklánková L., Balaban V., Klímová Š., Vaňková K.
Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku.
2016.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Stijepić I., Balaban V.
Uticaj eksperimentalnog programa vježbanja na motoričke sposobnosti osoba starije životne dobi.
2022.
Balaban V., Buchtová T., Chudý Š.
Beginner physical education teacher and concept of discipline: Comparison from two countries.
2019.
Balaban V., Buchtová T., Peng D.
Classroom Discipline. From the Perspective of Novice Physical Education Teacher.
2019.
Balaban V., Chudý Š., Buchtová T.
The Novice Physical Education Teacher and Solving a Gym Discipline.
2019.
Balaban V., Koribská I., Chudý Š.
The associations among the academic self-concept elements of the beginning academic workers.
2018.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Čech T., Dobešová Cakirpaloglu S., Cibáková D., Balaban V.
Adolescent a jeho duševní zdraví.
2022.
Chudý Š., Koribská I., Kropáč J., Balaban V., Vyhnálková P., Buchtová T., Nováková Z., Pitnerová D.
Working Academics Value Excellence for International Teachers.
2020.
Chudý Š., Kropáč J., Vyhnálková P., Nováková Z., Balaban V., Koribská I., Šemberová M., Pitnerová D., Buchtová T., Peng D., Plischke J., Fasnerová M., Dvořáková Kaněčková E., Dofková R.
Výzvy pro učitele v 21. století: mezinárodní vědecká konference studentů doktorských studijních programů.
2019.
Chudý Š., Nováková Z., Koribská I., Šemberová M., Vyhnálková P., Pitnerová D., Buchtová T., Balaban V., Jůvová A., Szotkowski R., Plischke J., Peng D.
Mezinárodní vědecká konference studentů doktorských studijních programů s tématem Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost.
2018.
SBORNÍK - CELEK
Buchtová T., Balaban V.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI.
2021.
RECENZE
Šindlerová P., Balaban V.
VÍTEČKOVÁ, Miluše. Začínající učitel: jeho potřeby a uvádění do praxe. Brno: Paido, 2018.
e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice.
2020.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.