Mgr. et Mgr. Kateřina VALCHÁŘOVÁ, Ph.D.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
1.06
Pracovní zařazení:
odborný asistent
ČLÁNEK
Valchářová K.
Sociální připravenost dětí předškolního věku na školní docházku pod vlivem pandemie Covid 19.
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu.
2023.
Šmelová E., Valchářová K., Kostrubová A.
The effect of the Covid 19 pandemic on the level of social readiness of preschool children in the Czech Republic.
2023.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Kovářová R., Valchářová K.
COMPARISON OF PREPARATION OF CHILDREN FOR THE SCHOOL ATTENDANCE IN THE CZECH REPUBLIC AND DENMARK DURING THE COVID-19 PANDEMIC.
ICERI2020 Proceedings.
2020.
Švaňhalová R., Valchářová K.
Analýza videozáznamu a jeho využití ve výuce studentů na vysoké škole.
Vysokoškolský učitel – vzdělávání, praktiky, pozice (sborník).
2019.
Šmelová E., Švaňhalová R., Valchářová K.
THE PROBLEMATIC OF ENTRY IN PRACTICE FROM THE POINT OF VIEW OF STARTING AND STATE TEACHERS.
EDULARN19 Proceedings.
2019.
Vaňková K.
Social Skills of Pre-School Children.
ICERI2018 Proceedings.
2018.
Vaňková K.
Sociální připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu faktorů podílejících se na tomto procesu.
In . (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII "Odumírání lidskosti? Výchovné výzvy v současné škole".
2018.
Vaňková K.
Ability to cooperate as one of the requirements of school readiness.
ICERI2017 Proceedings.
2017.
KNIHA - CELEK
Valchářová K., Srbená A., Šmelová E., Gajdová V., Kostrubová A., Šimpachová P., Gattnarová N., Vaňková A.
Předškolní vzdělávání v době pandemie COVID 19 v podmínkách Evropy II.
2022.
Petrová J., Švaňhalová R., Vaňková K.
Tvorba výzkumného nástroje jako prostředku posuzování sociální připravenosti.
2017.
Šmelová E., Petrová J., Berčíková A., Miklánková L., Balaban V., Klímová Š., Vaňková K.
Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku.
2016.
ABSTRAKT
Ševčíková J., Valchářová K.
UČEBNÍ STRATEGIE V PERCEPCÍCH ŽÁKŮ ČESKÝCH STŘEDNÍCH ŠKOL.
2024.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Ševčíková J., Valchářová K.
UČEBNÍ STRATEGIE V PERCEPCÍCH ŽÁKŮ ČESKÝCH STŘEDNÍCH ŠKOL.
2024.
Vaňková K.
Rozvoj diagnostické kompetence budoucích předškolních pedagogů.
2017.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.