Mgr. Barbora KVAPILOVÁ, B.A.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585635205

Katedra psychologie a patopsychologie

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

4.36

asistent

ČLÁNEK
Handzilevska H., Tkachuk O., Leláková E., Kvapilová B., Babická B., Nevařil J., Loranc B. Cross-cultural study of the characteristics of educational resilience of prospective teachers: The Ukrainian - Slovak - Polish - Czech context. In Gavrielides T., Balashov E. (Eds.) Youth Voice Journal. 2024.
Kvapilová B. ssss. 2024.
Dobešová Cakirpaloglu S., Cakirpaloglu P., Skopal O., Kvapilová B., Schovánková T., Vévodová Š., Greaves JP., Steven A. Strain and serenity: exploring the interplay of stress, burnout, and well-being among healthcare professionals. In Santos de Carvalho CM. (Eds.) Frontiers in Psychology. 2024.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Dobešová Cakirpaloglu S., Cakirpaloglu P., Schovánková T., Vévodová Š., Kvapilová B., Skopal O. EXPLORING STRESS AND BURNOUT IN THE WORKPLACE: IMPLICATIONS FOR EDUCATION. EDULEARN24 Proceedings. 2024.
Kvapilová B., Babická B., Nevařil J. Promoting resilience, self-compassion and kindness in children through the teachings of mindfulness meditation. In Havryliuk D., Balashov E. (Eds.) Training of specialists in the field of psychological and pedagogical education of children through the prism of adaptation to emergencies: resilience approach. 2024.
Babická B., Nevařil J., Kvapilová B. Self- and peer assessment as a way to enhance learners' resilience. In Havryliuk D., Balashov E. (Eds.) Training of specialists in the field of psychological and pedagogical education of children through the prism of adaptation to emergencies: resilience approach. 2024.
Nevařil J., Babická B., Kvapilová B. Towards learners' well-being in the classroom. In Havryliuk D., Balashov E. (Eds.) Training of specialists in the field of psychological and pedagogical education of children through the prism of adaptation to emergencies: resilience approach. 2024.
Dobešová Cakirpaloglu S., Cakirpaloglu P., Schovánková T., Skopal O., Vévodová Š., Kvapilová B. WORKPLACE BULLYING: IMPLICATIONS FOR EDUCATION AND STRATEGIES FOR IMPROVEMENT. EDULEARN24 Proceedings. 2024.
Lemrová S., Dobešová Cakirpaloglu S., Kvapilová B., Balaban Cakirpaloglu I. The Link between Emotional Intelligence and Personality. ICERI2022 Proceedings. 2022.
KAPITOLA V KNIZE
Kvapilová B., .. Resilience in Education:Ukrainian - V4 experience. In Havralyiuk D., Balashov E. (Eds.) 2024.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)