Mgr. Radka HÁJKOVÁ
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
4.36
Pracovní zařazení:
asistent
ČLÁNEK
Hájková R., Dočkalová J., Plevová I., Glaser L.
Pozitivní podpora změny chování v prostředí školy.
e-Pedagogium (online).
2023.
Dočkalová J., Kvintová J., Hájková R., Dobešová Cakirpaloglu S.
The Profile of a Teaching Assistant in the Context of Personality Traits in the Olomouc Region.
e-Pedagogium (online).
2023.
Hájková R., Glaser L., Podzemná J.
Evaluace workshopu „Úvod do Positive Behavior Support“.
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky.
2022.
Dočkalová J., Hájková R., Kvintová J.
Pilot Study Examining the Readiness of the Teaching Assistant.
European Journal of Behavior Analysis.
2022.
Jeníčková L., Hájková R., Procházka R., Dominik T.
Využití NCR v rámci intervence problémového chování u dítěte s poruchou autistického spektra.
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky.
2020.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Hájková R.
„CATCH THEM BEING GOOD“ aneb využití PBS ve vzdělávání.
In Radka H. (Eds.)
Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov.
2020.
Hájková R., Nábělková J., Glaser O., Jeníčková L., Harazimová B.
Effects of Positive Behavior Interventions and Support - Support of an Inclusive Environment for Children with Asd Diagnosis in the Czech Republic Educational Systém.
ICERI2020 Proceedings.
2020.
Dobešová Cakirpaloglu S., Kvintová J., Lemrová S., Hájková R.
Internet Addiction and Personality among College Students of Generation Y and Z.
EDULEARN20 Proceedings.
2020.
Kvintová J., Dobešová Cakirpaloglu S., Hájková R.
Relationship between Internet Addiction, Life Satisfaction and Anxiety in Pre-Service Teachers of Generation Z.
EDULEARN20 Proceedings.
2020.
Dobešová Cakirpaloglu S., Kvintová J., Hájková R.
Relationship between Internet Addiction and Self-Esteem with Anxiety in Pre-Service Teachers.
ICERI2019 Proceedings.
2019.
Hájková R., Kolařík M.
Homoparentalita z pohledu gay-lesbické komunity.
In Kolařík M. (Eds.)
Sborník příspěvků z XIII. národní konference o manželském, partnerském a rodinném poradenství: Partnerství a rodičovství - synergie a konkurence.
2016.
ABSTRAKT
Dočkalová J., Hájková R., Plevová I., Kvintová J.
Analýza praktické připravenosti asistenta pedagoga v kontextu behaviorální analýzy.
DOKOPY 2022, Zborník rozšířených abstraktov.
2022.
Hájková R.
Rozvoj intraverbálů na základě funkční analýzy jazyka u chlapce s diagnózou porucha autistického spektra.
Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov.
2020.
Hájková R., Nábělková J.
Applied Behavior Analysis as a New Inclusive Approach in the Czech Educational System.
ICEDU 2019 Abstract Book.
2019.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Dočkalová J., Hájková R., Plevová I., Kvintová J.
ANALÝZA PRAKTICKÉ PŘIPRAVENOSTI ASISTENTA PEDAGOGA V KONTEXTU BEHAVIORÁLNÍ ANALÝZY.
2022.
Dočkalová J., Hájková R., Kvintová J.
Pilot study examining the readiness of the teaching assistant.
2022.
Jeníčková L., Hájková R.
Aplikovaná Behaviorální Analýza a její využití u dětí s poruchou autistického spektra.
2021.
Hájková R.
Evaluace workshopu „Úvod do Positive Behavior Support“.
2021.
Jeníčková L., Hájková R., Glaser O., Procházka R.
Praktické využití behaviorálních metod při zaškolování zaměstnanců.
2021.
Jeníčková L., Hájková R., Procházka R.
Syndrom vyhoření u behaviorálních analytiků.
2021.
Hájková R.
„Catch Them Being Good“ aneb Využití PBS ve vezdělávání.
2020.
Jeníčková L., Hájková R., Procházka R.
Jak dlouho je dobré čekat? Rychlost pracovního tempa u dětí s PAS.
2020.
Hájková R.
Rozvoj intraverbálů na základě funkční analýzy jazyka u chlapce s diagnózou porucha autistického spektra.
2020.
Hájková R., Jeníčková L.
Vývoj v čase: VB MAPP jako vhodný hodnotící nástroj úrovně dovedností jedinců s diagnózou PAS.
2020.
Hájková R., Nábělková J.
Applied Behavior Analysis as a New Inclusive Approach in the Czech Educational System.
2019.
Kolařík M., Hájková R.
Gay and Lesbian Community Attitudes Towards Gay Parenting in the Czech Republic.
2016.
Kolařík M., Hájková R.
Homosexualita z pohledu homosexuálů.
2016.
SBORNÍK - CELEK
Dočkalová J., Hájková R., Plevová I., Kvintová J.
Analýza praktické připravenosti asistenta pedagoga v kontextu behaviorální analýzy.
2022.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.