Mgr. Zuzana CIESLAROVÁ, Ph.D.
Telefon:
+420585635411
Pracoviště:
Katedra společenských věd
Org. jednotka:
Pedagogická fakulta
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
3.30
Pracovní zařazení:
odborný asistent
ČLÁNEK
Číhalová M., Hubálek T., Cieslarová Z.
Critical Areas in the Teaching of Philosophy at GrammarSchools From the Teachers' Perspective.
European Journal of Education.
2025.
Cieslarová Z.
Civics Education’s Recovery in Czech Secondary Schools after 1989.
Studia Politologica.
2024.
Cieslarová Z., Baar LV., Suková M.
Výuka výchovy k občanství a dějepisu z pohledu školní reality. Výsledky výzkumného šetření z výstupů studentů učitelství z pedagogických praxí.
Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd.
2024.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Cieslarová Z., Hubálek T., Navrátilová L., Opletalová E.
Kritická místa ve výuce výchovy k občanství na druhém stupni základních škol.
In Rozkovcová A., Pivarč J. (Eds.)
SPOLUPRÁCE OBORŮ PRO PODPORU KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ.
2024.
Hubálek T., Číhalová M., Cieslarová Z.
Critical Areas in the Teaching of Philosophy – their Causes and Options of Solution.
EDULEARN22 Proceedings.
2022.
Cieslarová Z., Číhalová M., Hubálek T.
Kritická místa pro didaktickou transformaci obsahu – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích.
Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
2022.
Hubálek T., Číhalová M., Cieslarová Z.
Podpora dovedností žáků souvisejících s kritickým myšlením – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích.
Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
2022.
Číhalová M., Cieslarová Z., Hubálek T.
The introduction of didactic materials for philosophy teaching aimed at student’s understanding and critical thinking development.
EDULEARN22 Proceedings.
2022.
Cieslarová Z.
Profesní příprava učitelů občanské výchovy a základů společenských věd se zaměřením na filozofii – východiska k výzkumu.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků.
2021.
Cieslarová Z.
Využití Husserlovy fenomenologie v dnešním světě a inspirace do výuky.
In Hubálek T. (Eds.)
Sborník z IX. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd.
2021.
ABSTRAKT
Cieslarová Z., Číhalová M., Hubálek T.
Kritická místa pro didaktickou transformaci obsahu – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích.
2022.
RECENZE
Cieslarová Z.
Recenze: ŠTECH, Stanislav, STROUHAL, Martin. (eds.) Vzdělání a dnešek. Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy.
Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd.
2020.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.