prof. Mgr. Kamil KOPECKÝ, Ph.D.
Telefon:
585635601, 777146808
WWW:
Pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury
Org. jednotka:
Pedagogická fakulta
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
3.55
Pracovní zařazení:
profesor
Odborné aktivity:
Vedoucí projektu E-Bezpečí
Vedoucí Centra prevence rizikové komunikace PdF UP
Manažer vzdělávání (e-learning, longlife education, ICT)
Školitel SIPVZ P
Oponent vzdělávacích kurzů, recenzent (SCIO, FRVS, MSMT, EU)
Tvorba e-learningových vzdělávacích kurzů
Tvorba multimedií / CD-ROMy
Školitel Macromedia, Adobe, Microsoft
Granty (ESF, FRVS, MSMT)
Garant modulu Bezpečnost online Metodický portál RVP ZV
e-learning, e-education, bezpečný internet
Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:
- Člen AS fakulty (1. 5. 2008 – )
- Vedoucí katedry/ústavu/kliniky (1. 1. 2010 – )
- Člen AS fakulty (1. 12. 2018 – )
- Člen oborové rady (1. 9. 2022 – )
- Člen AS fakulty (1. 9. 2023 – )
Vědecká společnost
- SIIN - Safer Internet Institute (člen, 2008–)
- Česká pedagogická společnost (člen, 2008–)
- garant modulu Bezpečný internet Metodický portál RVP VUP Praha (předseda, 2010–)
Odborná komise
- Komise pro přijímací řízení PdF UP (člen, 2007–)
- Komise pro veřejné zakázky rektorát UP (člen, 2010–2010)
- Člen expertní komise bezpečnostního výzkumu, vývoje a inovací (IS BVaVaI) MV ČR. (člen, 2011–)
- Vedoucí odborné komise soutěže E-Bezpečí (předseda, 2009–)
- Komise Ceny děkanky (předseda, 2009–)
Redakční rada
- E-Bezpečí internetový portál (předseda, 2008–)
Oborová rada
- DSP Education (člen, 2018–)
- DSP Pedagogika (člen, 2018–)
- DSP Didaktika literatury (člen, 2018–)
Státnicová komise
- Učitelství 1. stupeň ZŠ + SPP, PdF UP (člen, 2007–)
- Učitelství 2. stupeň ČJ, PdF UP (člen, 2006–)
- Učitelství SŠ (člen, 2009–)
Jiné komise a orgány
- Etické fórum České republiky (ostatní, 2011–)
- Jednota školských informatiků (člen, 2005–2007)
- Člen komise pro výběrová řízení AS PdF UP (člen, 2008–)
- Vedoucí Centra prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP (předseda, 2009–)
- Poradenský systém Centra PRVOK pro oblast rizikového chování na internetu (předseda, 2009–)
ČLÁNEK
Kopecký K., Kopecký R.
OCR technologie v pedagogických disciplínách.
.
Romero-Rodríguez J., Francisco-Javier H., Kopecký K., Abel G.
Digital Fatigue in University Students as a Consequence of Online Learning during the Covid-19 Pandemic.
Educacion XX1.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Ortiz B.
Children's homes in the Czech Republic: Risk behavior in the virtual and media environment.
Journal of Children and Media.
2023.
Kopecký K.
Nebezpečná výzva Blackout Challenge opět řádí. A není jediná, nebezpečných challengí je plný TikTok!
E-Bezpečí.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Mičková H., Krejčí V.
Sharenting u českých rodičů a jeho rizika.
Pediatrie pro Praxi.
2023.
Kopecký K., Voráč D., Szotkowski R., Krejčí V., Mackenzie K., Ramos-Navas-Parejo M.
Teachers in a World of Information: Analysis on Detecting False Information.
Profesional de la Informacion.
2023.
Kopecký K., Krejčí V.
Co je Roblox a proč je důležité o něm vědět? Podrobná analýza fenoménu Roblox.
Prevence.
2022.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V., Gómez-García G.
Digital Safety and its Importance in Teacher Education. Analysis of Children's Online Behaviour in the Czech and Polish Context.
Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado-RIFOP.
2022.
Romero-Rodríguez J., Kopecký K., García-González A., Gómez-García G.
Sharing Images or Videos of Minors Online: Validation of the Sharenting Evaluation Scale (SES).
Children and Youth Services Review.
2022.
Kopecký K., Krejčí V.
Útoky na učitele v online prostředí.
Prevence.
2022.
Kopecký K.
Anatomie dezinformací v kontextu pandemie covid-19.
E-Bezpečí.
2021.
Kopecký K., Fernández-Martín F., Szotkowski R., Gómez-García G., Mikulcová K.
Behaviour of Children and Adolescents and the Use of MobilePhones in Primary Schools in the Czech Republic.
International Journal of Environmental Research and Public Health.
2021.
Kopecký K., Krejčí V.
Co je Roblox a proč je důležité o něm vědět?
E-Bezpečí.
2021.
Kopecký K.
Český učitel ve světě (dez)informací - umí čeští učitelé rozlišovat pravdivé a nepravdivé informace na síti? Většina ano!
E-Bezpečí.
2021.
Kopecký K., Voráč D., Mikulcová K., Krejčí V., Gómez García G.
Disinformation and Its Negative Impact in The Changing World of Mass Media (Specifically Focused on the COVID-19 Pandemic in the Czech Republic).
LIBRI.
2021.
Mikulcová K., Kopecký K., Kutáčová P., Židová M.
Jak může škola postupovat v případě kyberšikany.
Prevence.
2021.
Kopecký K., Krejčí V.
Jak na bezpečnost online výuky pro pedagogy.
Řízení školy.
2021.
Mikulcová K., Střílková P., Kopecký K.
Jak si ověřovat informace, fotografie a profily uživatelů internetu.
Prevence.
2021.
Aznar-Díaz I., Kopecký K., Szotkowski R., Romero-Rodríguez JM.
Self-expression and addiction: Instagram use by Czech and Spanish university students.
Plaridel.
2021.
Kopecký K.
Strategie využívané podvodníky u podvodných reklam (a podvodných nákupů).
E-Bezpečí.
2021.
Morelli M., Urbini F., Bianchi D., Kopecký K., Szotkowski R.
The Relationship between Dark Triad Personality Traits and Sexting Behaviors among Adolescents and Young Adults across 11 Countries.
International Journal of Environmental Research and Public Health.
2021.
Kopecký K., Krejčí V.
Úvod do online podvodů pro pedagogy a nepedagogy.
Prevence.
2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Gómez García G., Hinojo-Lucena F.
Behaviour of Young Czechs on the Digital Network with a Special Focus on YouTube. An Analytical Study.
Children and Youth Services Review.
2020.
Aznar-Díaz I., Kopecký K., Romero-Rodríguez JM., Cáceres-Reche MP., Trujillo-Torres JM.
Patologías asociadas al uso problemático de Internet. Una revisión sistemática y meta-análisis en WOS y Scopus.
Investigacion Bibliotecologica.
2020.
Kopecký K.
Právo přijímat z masmédií lež je stejný nesmysl, jako třeba právo být okraden či právo být zavražděn.
E-Bezpečí.
2020.
Střílková P., Mikulcová K., Kopecký K.
Rizikové výzvy na internetu očima českých dětí.
Prevence.
2020.
Kopecký K., Střílková P., Szotkowski R., Romero-Rodríguez J.
Rizikové výzvy v on-line prostředí.
Pediatrie pro Praxi.
2020.
Kopecký K., Voráč D.
Syndrom FoMO (fear of missing out).
Řízení školy.
2020.
Kopecký K.
Téma: Mobilní telefon ve škole.
E-Bezpečí.
2020.
Kopecký K., Szotkowski R., Aznar-Díaz I., Romero-Rodríguez J.
The phenomenon of sharenting and its risks in the online environment. Experiences from Czech Republic and Spain.
CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW.
2020.
Morelli M., Chirumbolo A., Bianchi D., Kopecký K., Szotkowski R.
The role of HEXACO personality traits in different kinds of sexting: A cross-cultural study in 10 countries.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR.
2020.
Kopecký K.
Fenomén sharenting.
Školní poradenství v praxi.
2019.
Kopecký K.
Fenomén sharenting.
Řízení školy.
2019.
Kopecký K.
Film v síti je jiný než předchozí snímky orientované na oblast rizikové komunikace v online prostředí.
E-Bezpečí.
2019.
Kopecký K.
Jak zabezpečit domácí počítačovou síť.
E-Bezpečí.
2019.
Kopecký K.
Jak zabezpečit počítač.
E-Bezpečí.
2019.
Kopecký K.
Podvody spojené s m-platbami stále častěji cílí na starší uživatele internetu.
E-Bezpečí.
2019.
Kopecký K., Szotkowski R.
Sexting a právo.
E-Bezpečí.
2019.
Kopecký K.
Čeští rodiče svým dětem na internetu důvěřují a spoléhají na „čestné“ slovo. Většina z nich neumí dětem filtrovat online obsah.
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
HOAX: BFF jako test zabezpečení účtu Facebooku? Hoax.
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
K diagnostice kyberšikany.
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
Kdo jsou vlastně pachatelé kyberšikany?
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
Komentář: Mrtví lidé na Facebooku.
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
Komentář: Zakázat mobilní telefon o přestávkách?
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Kybernemoci - úvod do problematiky.
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
Nový druh rizikové výzvy - Momo Challenge.
Řízení školy.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Projevy závislostního chování u dětských hráčů hry Minecraft pohledem kvantitativního výzkumu.
Pediatrie pro Praxi.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Sexting in the Population of Children and Its Risks: A Quantitative Study.
International Journal of Cyber Criminology.
2018.
Kopecký K.
Úhel pohledu - vybrané formy manipulace s fotografiemi v online prostředí.
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
Ve školním prostředí se objevila nová riziková výzva (hra) Oh...Sir.
Portál E-Bezpečí.
2018.
Kopecký K.
Fenomén Modrá velryba.
Školní poradenství v praxi.
2017.
Kopecký K.
Online blackmail of Czech children focused on so-called “sextortion” (analysis of culprit and victim behaviors).
Telematics and Informatics.
2017.
Kopecký K., Szotkowski R.
Specifics of Cyberbullying of Teachers in Czech Schools – A National Research.
Informatics in Education.
2017.
Kopecký K., Szotkowski R.
Cyberbullying, cyber aggression and their impact on the victim - the teacher.
Telematics and Informatics.
2016.
Kopecký K.
Cyberbullying in the population of Slovak teenagers (quantitative research).
Human Affairs.
2016.
Kopecký K.
Czech Children and Facebook – A Quantitative Survey.
Telematics and Informatics.
2016.
Kopecký K., Tomczyk Ł.
Children and Youth Safety on the Internet: Experiences from Czech Republic and Poland.
Telematics and Informatics.
2016.
Kopecký K., Szotkowski R.
Cyberbullying, sexting and establishment of risky contacts by Czech children within the Internet environment - research and prevention.
International Journal of Science and Research.
2015.
Kopecký K., Szotkowski R.
Kyberšikana a další formy rizikového chování českých dětí v prostředí internetu.
Adiktologie.
2015.
Szotkowski R., Kopecký K.
Kyberšikana ve světle nových médií využívaných ve školním prostředí.
Trendy ve vzdělávání.
2015.
Kopecký K.
Misuse of web cameras to manipulate children within the so-called webcam trolling.
Telematics and Informatics.
2015.
Kopecký K.
Misuse of web cameras to manipulate children within the so-called webcam trolling.
Telematics and Informatics.
2015.
Kopecký K.
Sexting among Slovak Pubescents and Adolescent Children.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2015.
Kopecký K.
Specifické rysy kyberšikany u českých dětí v kontextu systému všeobecné primární prevence (pohledem kvantitativně-kvalitativního výzkumu).
e-Pedagogium (print).
2015.
Kopecký K.
Strategie manipulace dětí v online prostředích se zaměřením na tzv. kybergrooming.
Pediatrie pro praxi.
2015.
Kopecký K., Szotkowski R., Gibadulin D.
Kyberšikana, sexting a rizikové seznamování českých dětí v prostředí internetu.
Komenský.
2014.
Kopecký K.
Stručnỳ úvod do problematiky online vydírání českỳch dětí se zaměřením na tzv. sextortion.
Pediatrie pro praxi.
2014.
Kopecký K.
Stručný úvod do problematiky online vydírání českých dětí se zaměřením na tzv. sextortion.
Pediatrie pro praxi.
2014.
Kopecký K.
Útoky na účty elektronického bankovnictvím neustávají ani v novém roce.
E-Bezpečí.
2014.
Kopecký K.
Když se řekne přiznání.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Komentář - Lidské hyeny a Facebook.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Komentář: Hysterie kolem závislosti malých dětí na IPADech je zbytečná a nepodložená.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Komentář: Opravdu je sledování pornografie dětmi v pohodě?
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Metody identifikace podvržených fotografií s pomocí specifikace EXIF.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Moderní metody výuky české fonetiky s využitím interaktivních výukových prvků.
Jazyk - literatura - komunikace.
2013.
Kopecký K.
Podvodné mobilní platby na Facebooku.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Podvody s falešnými webkamerami řádí i v ČR.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Sdílení osobních údajů na internetu českými dětmi ve věku od 11 do 17 let (výsledky výzkumu).
Paidagogos.
2013.
Kopecký K.
Sebevražda Tylera Clementiho.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Sebevražda Tylera Clementiho.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K.
Senioři opět v hledáčku internetových podvodníků.
E-Bezpečí.
2013.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
The Risks of Internet Communication IV.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2013.
Kopecký K.
Vydírání dětí postupuje podle několika schémat, je třeba se je naučit rozpoznat.
E-Bezpečí.
2013.
Chráska M., Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Oběť útočníkem? Výzkum kyberšikany u dětí základních a středních škol v celé české republice I.
Journal of Technology and Information Education.
2012.
Chráska M., Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Oběť útočníkem? Výzkum kyberšikany u dětí základních a středních škol v celé české republice II.
Journal of Technology and Information Education.
2012.
KOPECKÝ K.
Sexting among Czech Preadolescents and Adolescents.
The New Educational Review.
2012.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
The Risks of Internet Communication 3.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2012.
BARTONĚK J., KOPECKÝ K.
Let´s talk about sext, baby.
Konstrukt.
2011.
BARTONĚK J., KOPECKÝ K.
(Ne)bezpečná komunikace.
PORADCE ŘEDITELE - STRATEGIE ŘÍZENÍ A ROZVOJE ŠKOLY.
2010.
Kopecký K.
Adobe Flash jako platforma pro tvorbu online multimediálního obsahu.
Journal of Technology and Information Education.
2009.
Kopecký K., Krejčí V.
Kyberšikana - Nová podoba šikany.
Prevence.
2009.
Kopecký K., Jechová K.
Reflexe e-learningového studia v rámci kurzu E-learning pro pedagogy.
e-Pedagogium (print).
2007.
Jechová K., Kopecký K.
Slovní zásoba české mládeže se zaměřením na přejatá slova.
e-Pedagogium (print).
2007.
Kopecký K.
E-learning, pedagogika a knowledge management.
e-Pedagogium (online).
2006.
Kopecký K.
E-learning v Evropě (Thematic Monitoring a analýza evropského e-learningu).
EWIT - Education with Information Technology.
2005.
Kopecký K.
E-learning v Evropě (Thematic Monitoring a analýza evropského e-learningu).
EWIT - Education with Information Technology.
2005.
Kopecký K., Pokorný D.
Standard SCORM v teorii a praxi.
Sborník 2. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2005.
2005.
Kopecký K.
Tvorba textů pro distanční vzdělávání ? příklad z praxe.
Education with Information Technologies.
2005.
Kopecký K., Krejčí V., Coufalová R.
Using the lens of a digital camera in project learning at the primary schools.
Elearningeuropa.info portal.
2005.
Kopecký K.
E-Learning for Teachers of Czech Language.
Pau Education - Barcelona.
2004.
Kopecký K.
Elearningový systém řízeného vzdělávání UNIFOR.
Česká škola.
2004.
Kopecký K.
Modely tzv. Blended Learning (Uvod do problematiky).
e-Pedagogium (print).
2004.
Kopecký K.
Současné trendy e-learningem podporovaného vzdělávání.
2004.
DISERTAČNÍ PRÁCE
Kopecký K.
Slovenština v současné základní škole.
Slovenština v současné základní škole.
2004.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Kopecký K.
Úvod do anatomie standardu S.C.O.R.M.
.
Voráč D., Kopecký K.
Media Education in the Czech Republic.
Proceedings of The 4th International Academic Conference on Education, Teaching and Learning.
2021.
Střílková P., Mikulcová K., Kopecký K.
Children and Adolescent and Dangerous Challenges on the Internet in the Czech Republic.
Journal of International Scientific Publications.
2020.
Kopecký K., Szotkowski R.
Use of mobile touch devices as part of lifelong learning with specific focus on tablets.
In Titrek O. (Eds.)
ICLEL 15 Coference Proceedings Book.
2016.
Hejsek L., Kopecký K., Kusá J., Polák M., Marešová H.
Literacy in relation to cognitive theories and models of information processing.
In . (Eds.)
SGEM2015 Conference Proceedings.
2015.
Kopecký K., Hejsek L.
Mobile Touch Devices as an Effective Tools of m-Learning and e-Learning.
INTED2015 Proceedings.
2015.
Kopecký K., Szotkowski R., Hejsek L.
Project Webrangers - the Example of Cooperation of Academic and Commercial Sector.
INTED2015 Proceedings.
2015.
Kopecký K.
Specifics of Communication of Children with a Focus on Risk Communication Associated with Social Networks in the Czech Republic.
6th International Conference LUMEN 2015 Rethinking Social Action. Core Values.
2015.
Kopecký K., Hejsek L., Kusá J., Polák M., Marešová H.
Specifics of Children Communication and online Aggressors within the online Assaults on Children (Analysis of Selected Utterances).
SGEM2015 Conference Proceedings.
2015.
Kusá J., Kopecký K., Hejsek L., Polák M., Marešová H.
Writing as a way of development of communication competence and thinking of young language users.
SGEM2015 Conference Proceedings.
2015.
Kusá J., Kopecký K., Hejsek L., Polák M.
Coherence of written communiques of youngest language users.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Kopecký K.
Cyberbullying and Sexting between Children and Adolescents - Comparative study.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2014.
Kusá J., Kopecký K.
Development of educational applications for complex syntactic analysis of simple and compound sentence.
Conference proceedings of "eLearning and Software for Education".
2014.
Kopecký K., Szotkowski R.
Formal and Semantic Analysis of Computer Passwords of Czech Internet Users.
EDULEARN14 Proceedings.
2014.
Hejsek L., Kopecký K., Řeřichová V., Sladová J.
How Czech Teachers in Lower Secondary Schools Understand.
Transdisciplinary and Communicative Action.
2014.
Hejsek L., Polák M., Kopecký K., Kusá J., Marešová H.
Chosen aspects of reading literacy development in lower secondary schools in the Czech Republic.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Polák M., Hejsek L., Kopecký K., Kusá J., Marešová H.
Integration of Knowledge as One of the Basic Principles of the Current Teachings in the Czech Republic.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Kopecký K., Kusá J., Hejsek L., Polák M.
Language Analysis of Czech Prepubescent and Pubescent Players of Minecraft Game.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Kusá J., Kopecký K., Sladová J.
Literary education as a place for multicultural dialogue.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2014.
Kusá J., Sladová J., Kopecký K., Mlčoch M.
Multicultural literary education and its didactic aspects.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2014.
Kopecký K.
New trends in the development of m-Learning with focus on tablets and other mobile devices.
Conference proceedings of "eLearning and Software for Education".
2014.
Kopecký K.
New trends in the development of mLearning with focus on tablets and other mobile devices.
Conference proceedings of "eLearning and Software for Education".
2014.
Kopecký K., Hejsek L.
Using of iPad and iPhone for Education of Czech Language (Especially Education of Orthography and Syntax).
EDULEARN14 Proceedings.
2014.
Kopecký K.
Cyberbullying and Other Risks of Internet Communication Focused on University Students.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2013.
Malenovský M.
DIE VERWENDUNG DES GENRES ANTIUTOPIE BEI DER IMPLEMENTATION DER QUERSCHNITTTHEMEN RBP.
In Kusá J., Kopecký K., Sláma J., Sladová J. (Eds.)
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
2011.
KOPECKÝ K.
E-Bezpečí a jeho aktivity v oblastech prevence rizikového chování.
In HABICH L. (Eds.)
Dětská kybernetická kriminalita a sociální sítě.
2011.
KUSÁ J., SLADOVÁ J.
Pregraduální vzdělávání učitelů ČJL v kontextu multikulturní výchovy.
In SLADOVÁ J., KOPECKÝ K., KUSÁ J., SLÁMA J. (Eds.)
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
2011.
Malenovský M.
Využití žánru antiutopie při implementaci průřezových témat RVP ZV.
In Kopecký K., Kusá J., Sladová J., Sláma J. (Eds.)
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
2011.
Malenovský M., Kopecká Z.
Anonymita, identita a vztahy v prostředí internetu.
In Bartoňová J., Kopecký K. (Eds.)
Rizikové chování v kyberprostoru.
2010.
Krejčí V.
Nebezpečí elektronické komunikace.
In Bartoňová J., Kopecký K. (Eds.)
Rizikové chování v kyberprostoru.
2010.
Šobáňová P.
NET ART - FENOMÉN VYUŽITELNÝ VE VÝCHOVĚ I PREVENCI.
In Kopecký K., Bartoňová J. (Eds.)
Rizikové chování v kyberprostoru.
2010.
Kopecký K.
Projekt E-Bezpečí a jeho aktivity v oblasti prevence, edukace a intervence.
In Kopecký K., Bartoňová J. (Eds.)
Rizikové chování v kyberprostoru.
2010.
Kopecký K.
Nebezpečné elektronické texty typu hoax a jejich vliv na děti školního věku.
Slovo o slove.
2008.
Kopecký K.
Mediální gramotnost jako ústřední termín mediální výchovy.
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2007.
Kopecký K.
Několik příkladu nebezpečných komunikačních praktik vázaných na elektronickou komunikaci.
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2007.
Kopecký K.
Rozvoj internetového portálu Čeština (cestina.upol.cz).
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2007.
Kopecký K.
E-learning jako pedagogický proces a evropská analýza e-learningu.
Sborník 3. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2006.
2006.
Kopecký K.
E-learningové vzdělávání pro učitele českého jazyka.
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2005.
Kopecký K., Krejčí V.
K projektovému vyučování na 1. stupni ZŠ objektivem digitální videokamery.
Alternativní metody výuky.
2005.
Kopecký K.
Slovenština v českých školách (několik poznámek k možnostem využití slovenštiny v českých základních školách).
Čeština - jazyk slovanský 2.
2005.
Kopecký K.
Slovenština v mezipředmětových vztazích a současná škola.
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2005.
Kopecký K.
Standard SCORM v teorii a praxi.
SCO 2005 sborník z mezinárodní konference.
2005.
Kopecký K., Nocar D.
Úvod do anatomie standardu SCORM.
Úvod do anatomie standardu SCORM.
2005.
Mlčoch M., Kopecký K.
Co je vlastně Škola za školou.
Tradiční a netradiční metody a formy ve výuce českého jazyka na základní škole. 2003.
2004.
Kopecký K., Nocar D.
Různé úrovně využití ICT k učení se, především v DiV.
International Colloquium on the Acquisition Process Management - Vyškov 2004.
2004.
Kopecký K.
Vzdělávání pracovníků MŠ.
In . (Eds.)
eLEARNING - sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2004.
2004.
KNIHA - CELEK
Kopecký K., Szotkowski R., Ziburová K.
Rizika spojená s generativní umělou inteligencí.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R., Kubala L.
Rizika spojená s umělou inteligencí pro seniory.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R.
Umělá inteligence: RIzika a odpovědnost.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R., Kubala L., Schweiner P.
KYBERAKADEMIE pro pracovníky obcí, obecních policií a další cílové skupiny ve školním prostředí.
2023.
Kopecký K., Voráč D., Szotkowski R.
Na pravdě záleží – Jak učit o pravdě a lži na internetu.
2023.
Voráč D., Kopecký K.
Nová média ve výuce mediální výchovy.
2023.
Dobešová P., Szotkowski R., Kopecký K.
Sexting u žáků na 1. stupni základní školy.
2023.
Kopecký K., Krejčí V.
Sociální sítě - Úvod do problematiky.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Kubala L.
Bezpečné chování na internetu pro kluky a pro holky – náměty na výukové aktivity.
2022.
Mikulcová K., Kopecký K.
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2. stupně ZŠ.
In Voráč D. (Eds.)
2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Kubala L., Krejčí V., Havelka M.
Moderní technologie ve výuce (o moderních technologií ve výuce s pedagogy pro pedagogy).
2021.
Kopecký K., Szotkowski R., Dobešová P.
Riziková komunikace a seznamování českých dětí v kyberprostoru.
2021.
Szotkowski R., Kopecký K., Dobešová P.
Sexting u českých dětí.
2020.
Szotkowski R., Kopecký K.
Kyberšikana a další druhy online agrese zaměřené na učitele.
2018.
Řeřichová V., Vicherková D., Sladová J., Cibáková D., Polák M., Marešová H., Kopecký K., Hejsek L.
Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání.
2016.
Kopecký K., Szotkowski R.
Nebezpečné komunikační techniky spojené s ICT pro ředitele základních a středních škol.
2015.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
Rizikové formy chování českých a slovenských dětí v prostředí internetu.
2015.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
Risks of Internet Communication IV.
2014.
Kopecký K.
Risky Behaviour of Students of Faculty of Education of Palacký University Olomouc within the Internet Environment.
2014.
Szotkowski R., Kopecký K., Krejčí V.
Nebezpečí internetové komunikace IV.
2013.
Hřivnová M., Kopecký K.
Rizika internetové komunikace v teorii a praxi.
2013.
Kopecký K.
Rizikové chování studentů Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v prostředí internetu.
2013.
KOPECKÝ K., SZOTKOWSKI R., KREJČÍ V.
Nebezpečí internetové komunikace III.
2012.
Kopecký K.
Kybergrooming - nebezpečí kyberprostoru.
Net University s.r.o.
2010.
Kopecký K., Krejčí V.
Rizika internetové komunikace (příručka pro učitele a rodiče).
Rizika internetové komunikace (příručka pro učitele a rodiče).
2010.
Kopecký K.
Stalking a kyberstalking - nebezpečné pronásledování.
Net University s.r.o.
2010.
Kopecký K.
E-learningová forma vzdělávání na ZŠ a SŠ.
E-learningová forma vzdělávání na ZŠ a SŠ.
2009.
Kopecký K.
Moderní trendy v elektronické komunikaci.
Moderní trendy v elektronické komunikaci.
2007.
Kopecký K.
E-learning (nejen) pro pedagogy.
E-learning (nejen) pro pedagogy.
2006.
KOPECKÝ K.
E-learning nejen pro pedagogy.
2006.
KAPITOLA V KNIZE
Kopecký K., Kožíšek M., Kolouch J., Viewegová M., Kolouch J.
Safer Internet for Kids and Youth.
Safer Internet for Kids and Youth.
2021.
Kopecký K., Mikulcová K.
Jak na sociální sítě - odpovědi a otázky.
V digitálním světě.
2020.
Kopecký K., Mikulcová K.
Jak to všechno zvládat - otázky a odpovědi.
V digitálním světě.
2020.
Kopecký K., Szotkowski R.
Edukace seniorů v oblasti bezpečného využívání internetových služeb.
Edukacja i kompetencje seniorow.
2016.
Kopecký K., Kusá J., Sladová J.
Kreativita jako ústřední faktor rozvoje dětí předškolního věku.
Polytechnické vzdělávání v prostředí mateřské školy.
2015.
Kusá J., Sladová J., Kopecký K.
Literatura faktu pro děti jako prostředek literární komunikace a polytechnického vzdělávání.
Polytechnické vzdělávání v prostředí mateřské školy.
2015.
Kopecký K.
Sexting jako specifická forma komunikace českých pubescentů a adolescentů.
Komunikační výchova a školská praxe.
2012.
KOPECKÝ K.
E-Bezpečí jako prostor pro realizaci mediální výchovy.
In MLČOCH M. (Eds.)
Příprava a realizace výukových materiálů pro podporu komunikační výchovy RVP ZV ve výuce českého jazyka a literatury na základních školách a víceletých gymnáziích.
2011.
PATENT, UŽITNÝ VZOR, PRŮMYSLOVÝ VZOR
KOPECKÝ K.
Ochranná známka E-Bezpečí.
2011.
ABSTRAKT
Kopecký K., Krejčí V., Szotkowski R.
Cyberbullying and other risks of internet communication focused on university students.
4th International Conference on Education & Educational Psychology 2013 (ICEEPSY).
2013.
Kusá J., Kopecký K., Sladová J.
Multicultural literary education and its didactic aspects.
4 th International Conference on Education & Educational Psychology 2013 (Abstract Book).
2013.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Szotkowski R., Kopecký K.
Aktuální online rizika pohledem kazuistiky E-Bezpečí.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R.
Umělá inteligence na vysoké škole.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R.
Umělá inteligence úvod do problematiky.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R.
Aktuální rizika kyberprostoru 1.
2023.
Szotkowski R., Kopecký K.
Aktuální rizika kyberprostoru 2.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R.
Generativní umělá inteligence v práci vysokoškolského pedagoga.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R.
Rizika a nebezpečí spojená s generativní umělou inteligencí.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R.
Umělá inteligence na vysoké škole.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D.
Umělá inteligence úvod do problematiky.
2023.
Szotkowski R., Kopecký K.
Efektivní metody zapojení problematiky online bezpečnosti do výuky na ZŠ a O2 Chytrá škola.
2019.
Kopecký K., Szotkowski R.
Efektivní metody zapojení problematiky online bezpečnosti do výuky na ZŠ a O2 Chytrá škola.
2019.
Kopecký K., Szotkowski R.
Prevence kyberšikany a rizikového chování na internetu, možnosti řešení v resortu školství.
2017.
Kopecký K., Szotkowski R.
Sexting jako prostředek vydírání dětí.
2014.
Szotkowski R., Kopecký K.
Výzkum rizikového chování českých dětí v prostředí internetu 2014.
2014.
Kusá J., Sladová J., Kopecký K.
Multicultural literary education and its didactic aspects.
2013.
Kopecký K., Szotkowski R., Krejčí V.
The Risks of Internet Communication 3.
2012.
Szotkowski R., Kopecký K., Krejčí V.
Výzkum E-Bezpečí v číslech.
2012.
KOPECKÝ K.
Research Report: Risks of Electronic Communication.
2011.
KOPECKÝ K., SZOTKOWSKI R.
Rizika internetové komunikace se zaměřením na metodiky primární prevence.
2011.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V.
Rizikové formy chování v prostředí internetu pro metodiky primární prevence.
2011.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Kopecký K.
České školy a umělá inteligence - workshop.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R.
STOPCYBERCRIME - Zefektivnění česko-polské spolupráce v boji proti kybernetické kriminalitě.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Písecký V., Schweiner P.
Aktuální trendy v kybernetické kriminalitě v době koronavirové.
2020.
Kopecký K., Szotkowski R.
Nástrahy a nebezpečí kyberprostoru.
2014.
Hřivnová M., Machowská V., Rašková M., Kopecký K., Plevová I., Pugnerová M., Reissmannová J., Nejedlá M., Majerová J., Chrásková M., Tomanová J.
Vánoce a zdraví 2013.
2013.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
Nová cesta k léčbě šikany (Účinná a bezpečná první pomoc při školní šikaně a kyberšikaně).
2012.
Kopecký K.
Rizika internetové komunikace - mezinárodní konference.
2012.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
Rizika internetové komunikace – prevence a edukace.
2012.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
Rizika internetové komunikace – teorie a praxe.
2012.
KOPECKÝ K., SZOTKOWSKI R.
Rizikové chování na internetu pohledem projektu E-Bezpečí.
2011.
SBORNÍK - CELEK
Bartoňová J., Kopecký K.
Rizikové chování v kyberprostoru.
2010.
Kopecký K.
Slovenský jazyk na české škole.
Slovenský jazyk na české škole.
2005.
Mlčoch M., Kopecký K., Vala J.
Tradiční a netradiční metody a formy ve výuce českého jazyka na základní škole.
Tradiční a netradiční metody a formy ve výuce českého jazyka na základní škole.
2002.
AUDIOVIZUÁLNÍ MATERIÁL
Kopecký K.
Kognitivní zkreslení (cognitive bias).
YouTube.
2024.
Kopecký K.
Pražský lingvistický kroužek.
YouTube.
2024.
Kopecký K.
Slovosled a aktuální členění větné.
YouTube.
2024.
Kopecký K.
Subjektivní a objektivní slohotvorní činitelé.
YouTube.
2024.
Kopecký K.
Valenční syntax.
YouTube.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R.
Co je hoax? (Eduklip).
2018.
Kopecký K., Poláček M., Musilová A., Hlochová A., Stonawská I., Smejkal J., Zlámalová H.
Dítě v ohrožení / první pomoc pro pedagogy a vychovatele.
Dítě v ohrožení / první pomoc pro pedagogy a vychovatele.
2013.
Vyhlídal T., Janečka Z., Partyš M., Zajíček K., Paxa M., Mandová Vojnarová D., Buka M., Ješina O., Kudláček M., Hamřík Z., Vaca V., Kopecký K.
Už to také dokážu.
Už to také dokážu.
2013.
Kopecký K., Szotkowski R.
Policejní zápisník - Aktuální výzkumné problémy spojené s nebezpečnými komunikačními praktikami dětí v prostředí Internetu.
Český rozhlas Olomouc.
2012.
KOPECKÝ K., KADLEC T.
Důvěra na internetu 2.
2011.
Kopecký K., Krejčí V.
Nebezpečí elektronické komunikace 2.
Centrum prevence rizikové virtuální komunikace.
2011.
KADLEC T., KOPECKÝ K.
Sex a internet.
2011.
Kopecký K., Szotkowski R., Bednář V.
Sexuální útočníci na internetu.
Český rozhlas Olomouc.
2011.
Kopecký K., Kadlec T.
Důvěra na internetu II.
Český rozhlas Olomouc.
2010.
Kadlec T., Kopecký K., Tomančáková B.
Rizika předvánočních online nákupů.
Český rozhlas Olomouc.
2010.
Kopecký K.
Online hra na procvičování pravopisu.
Internetové stránky autora (WBT).
2007.
Kopecký K., Jechová K.
Online hra na procvičování pravopisu 3.
jazykový portál cestina.upol.cz.
2007.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Voráč D., Kopecký K.
Mediální výchova pro 21. století.
2022.
Marešová H., Kopecký K.
Kurzy ICT ve výuce pro pedagogické pracovníky (elektronická prezentace).
Kurzy ICT ve výuce pro pedagogické pracovníky.
2013.
Kopecký K.
Výzkum bezpečnosti počítačových hesel (se zaměřením na ženy).
2013.
Kopecký K.
V České republice řádí falešné SMS.
2012.
KOPECKÝ K.
České děti o sextingu.
Internetový portál E-Bezpečí.
2011.
KOPECKÝ K.
E-Synergie klepe na dveře.
Internetový portál E-Bezpečí.
2011.
KOPECKÝ K.
Kyberšikana jako jeden z projevů celospolečenské krize výchovy.
2011.
KREJČÍ V., KOPECKÝ K.
Nebezpečí elektronické komunikace II. (výzkumná zpráva).
Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP.
2011.
Kopecký K.
Nebezpečí zvané kybergrooming II - metody manipulace.
Metodický portál RVP.
2011.
KOPECKÝ K.
Několik poznámek ke smyslu komunikační výchovy.
Internetový portál Komunikační výchova.
2011.
KOPECKÝ K., BARTONĚK J.
Nuda. Počátek kybernetické šikany.
Metodický portál RVP.
2011.
KOPECKÝ K., SZOTKOWSKI R., DOBEŠOVÁ P.
Prohlášení E-Bezpečí ke změně zákona 127/2005 Sb.
Internetový portál E-Bezpečí.
2011.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V.
Riscs of electronical communication (research survery results).
2011.
KOPECKÝ K.
Tragický případ sextingu z USA.
Internetový portál E-Bezpečí.
2011.
KOPECKÝ K.
Úvod do boje s internetovým trollingem.
Internetový portál E-Bezpečí.
2011.
KOPECKÝ K.
Úvod do netolismu.
Internetový portál E-Bezpečí.
2011.
KOPECKÝ K.
Úvod do tzv. plankingu.
Internetový portál E-Bezpečí.
2011.
Kopecký K.
Internetový portál E-Bezpečí.
Internetový portál E-Bezpečí.
2010.
Kopecký K.
Kybergrooming - nebezpečí kyberprostoru.
Nebezpečné komunikační jevy pro učitele se zaměřením na kyberšikanu, kyberstalking, kybergrooming a další sociálně-patologické jevy.
2010.
Kopecký K.
Nebezpečí zvané kybergrooming I.
Metodický portál RVP.
2010.
Kopecký K.
Stalking a kyberstalking - nebezpečné pronásledování.
Nebezpečné komunikační jevy pro učitele se zaměřením na kyberšikanu, kyberstalking, kybergrooming a další sociálně-patologické jevy.
2010.
Kopecký K.
Stručný úvod do problematiky bezpečného internetu.
Metodický portál RVP.
2010.
Kopecký K.
Co je sexting.
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K., Krejčí V.
České děti a mobilní telefony (výsledky výzkumu E-Bezpečí).
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K.
E-learning a nástroje Web 2.0.
Net University.
2009.
Kopecký K.
Internetové stránky Centra prevence rizikové virtuální komunikace.
Centrum prevence rizikové virtuální komunikace.
2009.
Kopecký K.
Internetové stránky Poradny E-Bezpečí.
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K.
Kybergrooming aneb Kdo loví v chatu.
Česká škola.
2009.
Kopecký K.
Manipulativní komunikace jako fenomén online komunikačních prostředí.
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K.
Několik poznámek k novým směrům v e-learningovém vzdělávání.
Net University.
2009.
Kopecký K.
Případy cyber groomingu I.
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K.
Sociální sítě budou bezpečnější.
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K.
Sociální sítě jako prostředí pro nebezpečnou virtuální komunikaci.
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K.
Typologie stalkerů.
E-Bezpečí.
2009.
Kopecký K.
Úvod do problematiky tzv. slovních mraků (Word Clouds).
Net University s.r.o.
2009.
Kopecký K.
Co je flaming.
E-Bezpečí.
2008.
Kopecký K.
Co je hoax.
E-Bezpečí.
2008.
Kopecký K.
Co je stalking a cyberstalking.
E-Bezpečí.
2008.
Kopecký K.
Eurobarometr ukazuje, jak se chovají děti na Internetu.
E-Bezpečí.
2008.
Kopecký K.
Jak se bránit kyberšikaně zaměřené na učitele.
E-Bezpečí.
2008.
Kopecký K.
Nebezpečné komunikační praktiky a sociální inženýrství.
E-Bezpečí.
2008.
Kopecký K.
Několik poznámek k evaluaci e-learningového vzdělávání.
Net University e-zine.
2008.
Kopecký K.
E-learning jako fenomén ve školství a jeho využití.
E-learning jako fenomén ve školství a jeho využití.
2007.
PROTOTYP, FUNKČNÍ VZOREK
KOPECKÝ K.
Interaktivní model artikulace českých konsonantů.
2011.
KOPECKÝ K.
Interaktivní model artikulace českých vokálů.
2011.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V.
Přehledový list pro edukací tématu Kyberšikana I.
2011.
SOFTWARE
Kopecký K.
FactNinja.
2024.
Kopecký K., Szotkowski R.
Aplikace pro mobilní doteková zařízení zaměřené na analýzu rizikového chování dětí v prostředí sociálních sítí.
2016.
Kopecký K.
Aplikace E-Bezpečí HD pro platformy Apple IPAD.
2012.
Kopecký K.
Komplet 80 animací pro podporu výuky matematiky.
2012.
Kopecký K.
Kurzy ICT ve výuce - mLearning.
2012.
KOPECKÝ K.
Aplikace Online poradna E-Bezpečí pro platformu Android.
2011.
KOPECKÝ K.
E-SYNERGIE online registrační prostředí.
2011.
KOPECKÝ K.
Virtuální campus v prostředí Second Life.
2011.
Kopecký K.
Základy typografie (CD-ROM).
Techfilm 2004.
2004.
LEGISLATIVA, PŘEDPISY
Kopecký K., Szotkowski R.
Kyberšikana a další formy kybernetické agrese.
2017.
RECENZE
Kopecký K.
Zábavná mluvnice s broukem Koumesem.
e-Pedagogium (print).
2005.
HABILITAČNÍ PRÁCE
OPONENTSKÝ POSUDEK
Kopecký K.
The Representation of China in History Textbooks of the United Kingdom, 1991-2015.
In Chudý Š. (Eds.)
Oponentský posudek.
2018.
Kopecký K.
Hodnocení hrozeb a rizik migrace v souvislosti s bezpečností státu a jejich dopadem na bezpečnostní situaci v České republice.
Oponentský posudek projektu.
2012.
Kopecký K.
Multiplatformní systém včasného sdílení varovných informací.
Ministerstvo vnitra ČR.
2012.
KOPECKÝ K.
Výzkum možností zvýšení kybernetické bezpečnosti formou vzdělávání a osvěty.
Program bezpečnostního výzkumu České republiky v letech 2010-2015 (BV II/2-VS).
2011.
PROJEKT
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D.
Central European Digital Media Observatory.
cedmohub.eu.
2022.
Kopecký K., Szotkowski R.
e-Bezpečí - nebezpečí elektronické komunikace pro žáky i učitele (etapa 2017-2018).
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.
2017.
Marešová H., Kopecký K., Valentová R.
Inovativní e-learningový nástroj pro vzdělávání žáků-cizinců v oblasti českého jazyka.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
2017.
KOPECKÝ K., KREJČÍ V., SZOTKOWSKI R., Dobešová P.
E-Bezpečí - nebezpečí elektronické komunikace pro žáky i učitele 3. etapa.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
2012.
Fasnerová M., Bartoňová J., Kopecký K.
Inovace studijního předmětu Primární pedagogika 2.
FRVŠ.
2010.
VEDENÍ PRÁCE
Kopecký K.
Výukové CD-ROMy pro žáky ZŠ.
Výukové CD-ROMy pro žáky ZŠ.
.
Kopecký K.
Analýza lexikální zásoby učitelů tělesné výchovy.
Analýza lexikální zásoby učitelů tělesné výchovy.
2009.
Kopecký K.
Bulvární portál Super.CZ a jeho vliv na děti 2. stupně ZŠ.
Bulvární portál Super.CZ a jeho vliv na děti 2. stupně ZŠ.
2009.
Kopecký K.
K možnostem synchronní e-komunikace u žáků 2. stupně ZŠ.
K možnostem synchronní e-komunikace u žáků 2. stupně ZŠ.
2008.
Kopecký K.
Komparace bulvárních versus seriózních časopisů pro děti a mládež 2. stupně ZŠ.
Komparace bulvárních versus seriózních časopisů pro děti a mládež 2. stupně ZŠ.
2008.
Kopecký K.
Komparace psaných projevů třináctiletých a patnáctiletých.
Komparace psaných projevů třináctiletých a patnáctiletých.
2008.
Kopecký K.
Možnosti využití výukových programů a multimediálních publikací pro ČJ na SŠ.
Možnosti využití výukových programů a multimediálních publikací pro ČJ na SŠ.
2008.
Kopecký K.
Problematika ženského rodu z pohledu genderu.
Problematika ženského rodu z pohledu genderu.
2008.
Kopecký K.
Vliv reklamy na českou mládež v koparaci vícepublikačních platforem.
Vliv reklamy na českou mládež v koparaci vícepublikačních platforem.
2008.
Kopecký K.
Využití ICT ve výuce českého jazyka v malotřídních školách.
Využití ICT ve výuce českého jazyka v malotřídních školách.
2008.
Kopecký K.
Využití mediální výchovy na 2. stupni ZŠ.
Využití mediální výchovy na 2. stupni ZŠ.
2008.
Kopecký K.
E-learning a jeho uplatnění ve vzdělávání mateřskému jazyku.
E-learning a jeho uplatnění ve vzdělávání mateřskému jazyku.
2007.
Kopecký K.
Jazyk moderní komunikace u žáků 2. stupně ZŠ.
Jazyk moderní komunikace u žáků 2. stupně ZŠ.
2007.
Kopecký K.
Jazyk současných e-médií se zaměřením na média dostupná české mládeži (věk 12 až 15).
Jazyk současných e-médií se zaměřením na média dostupná české mládeži (věk 12 až 15).
2007.
Kopecký K.
Slovní zásoba české mládeže se zaměřením na slova přejatá.
Slovní zásoba české mládeže se zaměřením na slova přejatá.
2007.
Kopecký K.
Využití výukových programů pro český jazyk na 2. stupni na vybraných ZŠ ve valašskomeziříčském regionu.
Využití výukových programů pro český jazyk na 2. stupni na vybraných ZŠ ve valašskomeziříčském regionu.
2007.
ZPRÁVA
Kopecký K., Szotkowski R.
Opportunities for strengthening digital literacy in the context of the introduction of artificial intelligence (analytical report).
2024.
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Krejčí V., Dobešová P.
Czech schools and artificial intelligence – research.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Krejčí V., Dobešová P.
České školy a umělá inteligence.
2023.
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Kvintová J., Křeménková L.
Děti a kult krásy v online světě (výzkum).
2022.
Kopecký K., Szotkowski R., Mičková H., Nováková A.
Sharenting u českých rodičů.
2022.
Kopecký K., Kubala L.
Analýza efektivního vzdělávání v oblasti IT bezpečnosti prostřednictvím online nástrojů.
2021.
Kopecký K., Szotkowski R.
Analýza rizikového chování dětí z dětských domovů v on-line prostředí.
2021.
Kopecký K., Voráč D., Szotkowski R., Mikulcová K., Krejčí V.
Český učitel ve světě médií.
2021.
Kopecký K.
Výzkum v oblasti online bezpečnosti a supervize webového portálu.
2021.
Kopecký K., Szotkowski R.
Český učitel ve světě technologií.
2020.
Kopecký K., Voráč D., Mikulcová K., Krejčí V., Gómez García G.
Dezinformace a jejich negativní účinky v kontextu proměny světa masmédií (se specifickým zaměřením na COVID19).
2020.
Kopecký K.
V síti: Za školou (metodika pro pedagogy, rodiče a žáky).
2020.
Kopecký K., Szotkowski R.
Analýza vybraných kybernetických hrozeb se zaměřením na dětské uživatele internetových služeb.
2019.
Kopecký K., Szotkowski R.
České děti v kybersvětě.
2019.
Kopecký K., Szotkowski R.
Rodič a prarodič ve světě technologií.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Rodič a rodičovství v digitální éře.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Rodič a rodičovství v digitální éře I - rizikové chování.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Starci na netu.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Výzkum v oblasti rizikových komunikačních jevů v on-line prostředí.
2018.
Kopecký K., Szotkowski R.
Analyzování aktuálního stavu rizikových faktorů vázaných na kybergrooming a sexting.
2017.
Kopecký K., Szotkowski R.
Sexting a rizikové seznamování českých dětí v kyberprostoru.
2017.
Kopecký K., Szotkowski R.
The Minecraft Phenomenon in the Czech Environment (Research Report). English Version.
2017.
Kopecký K., Szotkowski R.
Národní výzkum kyberšikany učitelů.
2016.
Kopecký K., Szotkowski R.
Vývoj aplikace - simulátor rizikového chování v prostředí.
2016.
Kopecký K., Szotkowski R.
Analysis of communication among children and online aggressors within the online assaults on children (analysis of selected utterances).
2015.
Kopecký K.
České děti a Facebook 2015 (smluvní výzkum).
2015.
Kopecký K., Szotkowski R.
Rizikové chování českých dětí z tzv. dětských domovů v prostředí internetu (se specifickým zaměřením na kyberšikanu) - smluvní výzkum.
2015.
Kopecký K., Krejčí V.
Nebezpečí internetové komunikace - výzkumná zpráva.
Nebezpečí internetové komunikace.
2010.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.