Je tu nový newsletter Pedagogické fakulty UP

Foto: Lukáš Blokša
Pátek 13. září 2024, 11:00 – Text: Oddělení pro vnější vztahy a inovace PdF UP

Přinášíme vám nové číslo newsletteru Pedagogické fakulty UP, kterým primárně oslovujeme všechny, kdo studují a pracují na pedagogické fakultě. Uvnitř naleznete výběr toho nejdůležitějšího z aktuálního dění.

Newsletter obsahuje podrobnosti o zahájení akademického roku, včetně harmonogramu akcí pro studenty a učitele. Jedním z klíčových témat newsletteru je připravovaná rekonstrukce některých budov fakulty. Změny v infrastruktuře by měly zlepšit podmínky jak pro studenty, tak pro vyučující. Fakulta informuje o harmonogramu stavebních prací, očekávaných omezeních a přechodných opatřeních, která budou muset být přijata během rekonstrukce.

Newsletter také nabízí ohlédnutí za letními aktivitami fakulty, mezi nimiž vyniká například Stipendijní akademie uměleckého vzdělávání MenART, kde studenti měli možnost prohloubit své dovednosti pod vedením zkušených mentorů. Kromě toho newsletter obsahuje organizační novinky, jako je jmenování nové proděkanky a nového vedoucího studijního oddělení, kteří se budou podílet na dalším rozvoji fakulty.

Celý text si můžete přečíst zde, případně pod tímto odkazem naleznete všechna čísla novinek z naší fakulty. Připomínáme také newslettery našeho portálu U21, které naleznete zde.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)