Vedoucí Centra celoživotního vzdělávání, doktorka Petrová, je novou proděkankou

Foto: Lukáš Blokša
Pondělí 11. září 2023, 11:00 – Text: Oddělení komunikace PdF UP

Děkan Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, doc. Vojtech Regec, se rozhodl rozšířit tým svých proděkanek a proděkanů. Novou členkou se stala doktorka Jitka Petrová, která od roku 2020 působí jako vedoucí Centra celoživotního vzdělávání. V proděkanském týmu by měla plnit roli proděkanky pro akreditace, praxe a další vzdělávání.

Děkan fakulty představil svůj záměr jmenovat novou proděkanku na posledním zasedání současného Akademického senátu PdF UP, kterému v těchto dnech končí mandát. Krátce promluvil také o důvodech, které jej k rozšíření proděkanského týmu vedly.

„K posílení proděkanského týmu dochází v kontextu nové Reformy přípravy budoucích učitelek a učitelů, především v návaznosti na systém provázejícího učitele, dalšího posílení kvality realizace a organizace praxí. Důležitou součástí agendy proděkanky budou také akreditace, které jsou klíčové pro další rozvoj naší fakulty,“ popsal důvody ke jmenování nové členky týmu děkan pedagogické fakulty.

Stávající senátoři a senátorky 7. září v odpoledních hodinách vzali jeho záměr na vědomí, doktorka Petrová se své nové role ujala dnes, 11. září 2023.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)